Insinöörit tuijottaa indekseihin, eikä insinööreissä ole mitään eroottista värinää. Ihmisillä on mm. luustossa painoeroja, ei indeksejä voi yleistää niin tarkkaan. Tärkeintä on se, miltä näyttää ja tuntuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten niin alipainoisia ketju täynnä? Mielestäni kaikki olivat normaalipainoisia, ja sekin joku, joka oli tosi hoikka, sanoi haluavansa itselleen lisää kiloja.
Huhuu ap.
No, en nyt just tuota äskeistä ketjua pelkästään tarkoittanut vaan näitä paino-pituus kyselyjä yleensä mitä tällä palstalla on ja kun kysellään että olenko lihava jne...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Sori nyt vaan edelleen, mutta minä olisin todellakin lihava jos 167cm painaisin 70kg.
Todellakin...
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:On se kumma kun gallupeissa kaikki on laihoja ja kauniita, mutta mikä älämölö ja syyllistyneiden joukko hyökkääkään kimppuun ja sanotaan jotain LIHAVISTA.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:On se kumma kun gallupeissa kaikki on laihoja ja kauniita, mutta mikä älämölö ja syyllistyneiden joukko hyökkääkään kimppuun ja sanotaan jotain LIHAVISTA.![]()
Mä ainakin olen lihava eikä mun tarvitte suvaita paskan kaatamista niskaan painon takia. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Sori nyt vaan edelleen, mutta minä olisin todellakin lihava jos 167cm painaisin 70kg.
Todellakin...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Todellakin...
No eikä ole vaan normaalipainon rajoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Todellakin...
Rajoissa tai ei, MUTTA SÄ ET TIEDÄ MUN RUUMIINRAKENNETTA.
OLISIN LIHAVA, piste.
Vaatekoko olisi tuossa 167cm, 70kg pikkusen isompi mitä se on nyt n. 57kg painavana, nyt se on M. Joissain paidoissa menee S.
Ja musta lihava pitää olla jos menee L-XXL, ja nehän menisi 70 kilosena.
Alkuperäinen kirjoittaja pölö:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Todellakin...
Minä olen 158 ja 60kg ja en ole lihavaa nähnytkään...
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja pölö:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Todellakin...
NIIN SINÄ.
Kirjoitin MINUSTA.
MINÄ olisin lihava 70 kilosena ja 167cm pitkänä, HUOM MINÄ; et sinä!
MINÄ.
Menikö perille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Terveen ihmisen painoindeksi, jos ei siis lueta mukaan erittain lihaksikkaita urheilijoita, on 18-25. Minulle sanoi sydansairauksiin erikoistunut laakari, etta terveellista olisi pitaa painoindeksi 23 alapuolella. Suomalaiset ovat luonnostaan suuriluista kansaa ja monilla on siina paalla viela laskia. Ei mielestani nayta hyvalta, eika tod. ole terveellista - johan siita kertoo meidan sydansairautemme ja syopammekin.
Näytä tutkimus mistä käy ilmi että ylipaino aiheuttaa syöpää.
Alkuperäinen kirjoittaja pölö:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Todellakin...
OLISIN LIHAVA, piste.
Vaatekoko olisi tuossa 167cm, 70kg pikkusen isompi mitä se on nyt n. 57kg painavana, nyt se on M. Joissain paidoissa menee S.
No, itselläni kun painoa 38kg niin vaatekoko oli M ja 38 ja nyt kun painan 60kg niin kokoni on xs ja 32-34
Alkuperäinen kirjoittaja pölö:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Todellakin...
OLISIN LIHAVA, piste.
No, itselläni kun painoa 38kg niin vaatekoko oli M ja 38 ja nyt kun painan 60kg niin kokoni on xs ja 32-34
Alkuperäinen kirjoittaja pölö:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja pölö:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Todellakin...
NIIN SINÄ.
Kirjoitin MINUSTA.
MINÄ.
Menikö perille.
niin tietysti olet jos et kerran liiku....heh
Alkuperäinen kirjoittaja pölö:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja pölö:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Todellakin...
NIIN SINÄ.
Kirjoitin MINUSTA.
MINÄ.
Menikö perille.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:On se kumma kun gallupeissa kaikki on laihoja ja kauniita, mutta mikä älämölö ja syyllistyneiden joukko hyökkääkään kimppuun ja sanotaan jotain LIHAVISTA.![]()
Mä ainakin olen lihava eikä mun tarvitte suvaita paskan kaatamista niskaan painon takia. :xmas:
Se, että asiallisesti puhutaan lihavuudesta ja sen tuomista ongelmista vaikkapa armeijassa, terveydenhuollossa, kouluissa, työpaikoille jne. ei ole mitään paskan kaatamista niskaan. Ellei sen halua niin kokea.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja pölö:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Todellakin...
OLISIN LIHAVA, piste.
Painaaks siulla nyt sitten lihakset, vai mikä?
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Todellakin...
OLISIN LIHAVA, piste.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja pölö:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja pölö:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sen verran vielä, että olen samaa mieltä että miksi laihoja saa kritisoida ja lihavia ei, mutta minun mielestäni esim. 165 cm ja 60-70 kg EI ole vielä lihava...ja täällä monesti saa kuulla olevansa läski.
Todellakin...
NIIN SINÄ.
Kirjoitin MINUSTA.
MINÄ.
Menikö perille.
Miksi pitää alkaa tuolla tavalla? Ei kaikki halua välttämättä mitään lihaskuntoa, eikä ole PAKKO.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:On se kumma kun gallupeissa kaikki on laihoja ja kauniita, mutta mikä älämölö ja syyllistyneiden joukko hyökkääkään kimppuun ja sanotaan jotain LIHAVISTA.![]()
Se, että asiallisesti puhutaan lihavuudesta ja sen tuomista ongelmista vaikkapa armeijassa, terveydenhuollossa, kouluissa, työpaikoille jne. ei ole mitään paskan kaatamista niskaan. Ellei sen halua niin kokea.
Mä kyllä tarkoitin sitä haukkumista ja vittuilua. :snotty:![]()