Noitten kyseljen mukaan tää palsta on täynnä alipainoisia naisia!!! Ja jos eivät ole niin suurin osa sellaista ihannoi ja haluaisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvää esimerkkiä tyttölapsille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvää esimerkkiä tyttölapsille

Vieras
Järkyttävää! No, kauneushan on katsojan silmässä mutta jos esim. 165 cm ja 55 kg haluaa vielä nipistää 5 kg painosta niin oikeesti tuntuu aika oudolta. Melkeinpä pituudesta riippumatta moni haluaa painonsa alkavan vitosella. Siis ihan oikeestiko teistä on kaunista olla painoindeksin alarajalla tai niiden ihanteiden mukaan melkeinpä alipainon puolella?
Ja en ole kateellinen vaikka itse painakin 64 kg ja olen 166 cm pitkä. Olen ihan hirveän tyytyväinen itseeni ja painooni, näytän naiselta ja kurvit kohdillaan mutta en kuitenkaan mikään lihava... vaikka läskiksi tällä palstalla kerran minut haukuttiinkin eräässä ketjussa;)

No itse mielestäni näytän kyllä parhaalta painoindeksin alarajalla ja silloin myös tuntuu parhaalta.

Ja se, että on alarajoilla, ei tarkota, että ois alipainoinen vielä. Itse ihminen saa oman painonsa päättää ja on outoa, että siitä tuleekin sitten muiden ongelma.

No minä olen 170 ja paino vaihtelee 65 ja 68 kilon välillä ja ihan olen tyytyväinen itseeni.
Päälle kakskymppisenä painoin itsekkin tuon 55 ja olin kyllä tosi ruipelo

Hohoi! Ei tosiaankaan laihuus oo kaunista, mun mielestä nainen on kaunis jos itse sen niin kokee. Ei se oo puntarin lukema joka sen kertoo. Jokainen on kaunis omalla tavallaan. Oma painoni ei ala 5 tai vielä kutosellakaan, olen silti kaunis ja miehenikin mielestä seksikäs NAINEN! ;)

Terveen ihmisen painoindeksi, jos ei siis lueta mukaan erittain lihaksikkaita urheilijoita, on 18-25. Minulle sanoi sydansairauksiin erikoistunut laakari, etta terveellista olisi pitaa painoindeksi 23 alapuolella. Suomalaiset ovat luonnostaan suuriluista kansaa ja monilla on siina paalla viela laskia. Ei mielestani nayta hyvalta, eika tod. ole terveellista - johan siita kertoo meidan sydansairautemme ja syopammekin.

Moni sanoo näyttävänsä parhaalta tms., mutta näyttääkö oikeasti vai vaan itsensä mielestä?? Yleensähän omaa laihtumistaankaan ei samalla lailla huomaa ja itseä ei osaa peilistä katsoa viefraan silmin.
Moni tuttava on "hurahtanut" laihdutukseen ja se menee jo niin yli, että eivät todellakaan näytä hyviltä vaikka itse luulevat.

Alkuperäinen kirjoittaja toiveajattelua:
sama homma kun kysytää palkat niin kaikki tienaa ihan vitusti mutta silti täällä ihmiset kyselee koko ajan miten saada kymppi riittämään viikoks. :whistle:

Heh, toi on muuten totta. Niin ja koti kun sisustulehdestä repäisty ja muiden tyyli ja sisustus junttia :D!
Ja autona tietysti vähintääkin uusin malli jostain saksalaisesta tai ruotsalaisesta...

Mielummin alipainoinen kuin ylipainonen. Molemmista on kokemusta. Mun BMI on normaalisti 18,3 (siinäkin oli reilusti naisellisia muotoja). Nyt kun olen ällöttävästi lihonnut niin se on 29,7. Huomenna aloitan satavarmati laihduttaan ja aion päästä takaisin entisiin mittoihin. Olen ihan onneton näiden kilojen kanssa :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Moni sanoo näyttävänsä parhaalta tms., mutta näyttääkö oikeasti vai vaan itsensä mielestä?? Yleensähän omaa laihtumistaankaan ei samalla lailla huomaa ja itseä ei osaa peilistä katsoa viefraan silmin.
Moni tuttava on "hurahtanut" laihdutukseen ja se menee jo niin yli, että eivät todellakaan näytä hyviltä vaikka itse luulevat.

Kaikki hoikat ei laihduta. Ja mistäs painoindeksin ylärajoilla olevat sitten tietävät, näyttävätkö hyvältä toisten, vai vaan omasta mielestään?

Jo se on kumma, jos ei saa olla sellainen, kuin tahtoo?

Mä olen ylipainoinen enkä todellakaan ihannoi mitään alipainoa. Ihailen normipainoisia naisia joilla on vähän jotakin mistä ottaa kiinni.

Mä olen 168cm pitkä ja tavoitteena olisi saada painoksi 60kg. Mutta olisin tyytyväinen 70 kiloonkin, koska onhan se silti paljon vähemmän kuin mitä nyt painan.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mielummin alipainoinen kuin ylipainonen. Molemmista on kokemusta. Mun BMI on normaalisti 18,3 (siinäkin oli reilusti naisellisia muotoja). Nyt kun olen ällöttävästi lihonnut niin se on 29,7. Huomenna aloitan satavarmati laihduttaan ja aion päästä takaisin entisiin mittoihin. Olen ihan onneton näiden kilojen kanssa :'(

Off topic, mutta olet muuten tosi kaunis! :)

Sehän riippuu niin monesta asiasta mikä paino on kullekin sopiva. Itse olen nyt 165 cm/53 kg ja tyytyväinen tilanteeseen, Muutama kilo enemmän tai vähemmän ei varmaan paljoa heilauttaisi mutta viihdyn kyllä paljon paremmin omassa kropassani nyt kuin reilu vuosi sitten 10 kiloa pyöreämpänä. Tällä palstalla on kyllä mun mielestä aika paljon sitäkin, että lihavia ei saa kritisoida mutta hoikat ovat vapaata riistaa. Eli mitäs jos annettaisiin kaikkien kukkien kukkia? :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Sori mutta mä alan näyttää jo pyöreältä jos mennään yli 60kg, olen n. 167cm pitkä.
Paitsi jos on lihasta... eikä löysää...

Eikös se oo vaan hyvä, jos on vähän muotoa ;)

Mulla ON MUOTOJA joka paikassa alle 60 kilosena.
Mulla EI ole todellakaan litteää vatsaa, mua on luultu raskaana olevaksi.
Mulla on perse, pyöreä, eikä mitkään ihan pienet rinnat, joskaan ei mitkään kovin isotkaan.

Jos painan yli 60kg (niin ettei se ole lihasta), mun maha on järkyttävä koska siihen tulee kilot, lisäksi perse ei sovi ylävartaloon.
Mä lihon mahasta, jaloista, perseestä... käsistä en.

Joten ihan hyvältä näytän nyt, enkä suinkaan ole lähelläkään mitään laiheliinia vaikka alle 60kg painan. Muodoton en ole missään nimessä...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kaikki hoikat ei laihduta. Ja mistäs painoindeksin ylärajoilla olevat sitten tietävät, näyttävätkö hyvältä toisten, vai vaan omasta mielestään?

Jo se on kumma, jos ei saa olla sellainen, kuin tahtoo?

Sä sirkka ainakin olet niin hentorakenteinen, että oikeastaan uskon, että sulle sopii se normaalipainon alarajoilla oleminen. Mä taas olen niin isorakenteinen, että ei mulle sovi liian alhainen paino. Mulla on leveä lantio, paksuhkot ranteet ja muutenkin luusto on sen mallinen, että musta ei siroa saa millään.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Terveen ihmisen painoindeksi, jos ei siis lueta mukaan erittain lihaksikkaita urheilijoita, on 18-25. Minulle sanoi sydansairauksiin erikoistunut laakari, etta terveellista olisi pitaa painoindeksi 23 alapuolella. Suomalaiset ovat luonnostaan suuriluista kansaa ja monilla on siina paalla viela laskia. Ei mielestani nayta hyvalta, eika tod. ole terveellista - johan siita kertoo meidan sydansairautemme ja syopammekin.

Näytä tutkimus mistä käy ilmi että ylipaino aiheuttaa syöpää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten niin alipainoisia ketju täynnä? Mielestäni kaikki olivat normaalipainoisia, ja sekin joku, joka oli tosi hoikka, sanoi haluavansa itselleen lisää kiloja.

Huhuu ap.

No, en nyt just tuota äskeistä ketjua pelkästään tarkoittanut vaan näitä paino-pituus kyselyjä yleensä mitä tällä palstalla on ja kun kysellään että olenko lihava jne...

Yhteistyössä