Noista vaunuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
jos itse nyt tarvitsisin hankkisin emmaljungan city crossit väriltä camo olive,camo grey tai camo pink. Rakastuin noihin kaupassa ihan suunnnattomasti. Livenä näin noi camo olivet. Ihanat!

http://www.emmaljunga.com/start.asp?lang=FI&country=

Turha mut nostan kuitenkin. Pitääkö joku muu noista? Myyjä sanoi et olin ensimmäinen joka sanoi et ihanat,kun rattaat näin. =) Ja niin ne minusta olikin. Olispa joskus rahaa tuollaiset ostaa.*haaveilee* Niitä kuitenkin vielä tarvitsis, toivottavasti. Neljäs saa tulla,jos on tullakseen.

Olivat kyllä hienot, kävin kurkkaamassa.

Minä olisin varmaan edelleen "vanhoillinen" ja ottaisin värin Navy, siihen kun on niin helppo yhdistää myös vanhempaa kantokoppaa jne.

Noihinhan saa myös ainakin sen pehmeän kantokopan/pussin. Ainakin siellä liikkeessä oli. Meillä kaikilla ollut sellaiset "tavalliset" ei silloin tuollaisia vaihtoehtoja ollut.

Pyöräkoko (mm) 280. Tuttavalla on nuo city cross Elk:it ja ihan normaalilta ne renkaat vaikuttaa. Ja kyllä mä siellä kaupassakin katsoin et täällä meidän maaseudullakin,tiet on missä kunnossa on, niillä pääsis eteenpäin. =)

Yhteistyössä