Noista varpajaisista... Anoppi ja miehen veli perheineen haukkuvat mut pirttihirmuksi, kun mies ei pitäny varpajaisia!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuulemma minä kiellän ja estän. Just joo. Eipä paljon tollasen jälkeen kiinnosta pitää yhteyttä miehen perheeseen. Mies ei itse halunnut pitää mitään ryyppäjäisiä tms., halus olla meidän kanssa. Sitten mua syytellään ja haukutaan... Liekö odottivat ilmasta viinaa ja heitä nyt keljuttaa, ku eivät saaneet. :headwall:

Ehkäpä kannattais jättää anopin jutut omaan arvoonsa??Mutta en mä tosta lähtis mitään ilmiriitaa tekemään. Ja ois varmaan ihan kohteliasta sun miehenkin ilmoittaa, ettei itse vain halunnut...??

Onpas anopilla kommentit.. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei meilläkään mies pitäny varpajaisia :) Eka lapsi synty sunnuntaiaamuna kaheksan minuuttia ennen baarien valomerkkiä :D Toinen kun syntyi, oli mies esikoisen kanssa kotona. Eikä oo kuulemma kaivannu varpajaisia edes :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkäpä kannattais jättää anopin jutut omaan arvoonsa??Mutta en mä tosta lähtis mitään ilmiriitaa tekemään. Ja ois varmaan ihan kohteliasta sun miehenkin ilmoittaa, ettei itse vain halunnut...??

Siis miksi siitä pitäisi ilmoittaa, jos ei pidä varpajaisia? Mutta siis mies on sanonut, ettei halua pitää varpajaisia, kun nuo tivanneet, että milloin niitä juhlitaan... Niin ja ei se anoppi niihin ole osallistumassa, mutta jostain syystä sen persettä kutittaa tollanen...

Miehesi kyllä pitäisi selostaa että HÄN ITSE ei halunnut pitää ja muutenkin pitää sinun puoltasi.

Meillä mieheni piti semmoiset "varpajaiset", kuin itse halusi. Onnin kummin kanssa kävivät hesellä syömässä, vuokrsivat leffan ja söivät karkkia :D Ukko oli itse tyytyväinen.

Että ilmaisen viinan janoiset ihmiset voivat mennä itse mennä jonnekkin... >:/

:o

On siinä kans porukka!

Ei miukaa ukko pitäny varpajaisii, hoiti miun vanhempii lapsii koton kun olin hänen lapsesa kans sairaalas. Kun kotiuduin, ei siltikää halunu mihkää lähtee mitää viettään kun hänen oma aikaansaannoksensa kotiutui :D
Häne äiti/kukaan sukulainen ei ees kyselly mitään varpajaisten perään. Kaverit tietty kysyi, mutta "nostivat" hattua ukon päätti ettei lähe!

Mineenkää kyllä ois anopin kans tekemisis jos minuu syyttäis siit ettei poikasa+muut oo vetäny päätää täytee kun laps synty!

Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
kyllä ukko piti varpajaiset, kun itse olin sairaalassa. Miksi olisin kieltänyt.

:D Siksi, että jos minä makaan sairaalassa perse kahtia revittynä niin kaipaan mieheni tukea. En mitään krapulaista hönköilyä seuraavana päivänä. Minä toivoin, että pirskeet pidetään sitten kun ollan kotiuduttu ja arki sujuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
En ole koskaan kuullut mummon osallistuneen varpajaisiin :D

Eikä niitä varpajaisia suinkaan aina pidetä.

aih etkö. meil varpajaisia vietti mun mies, isä, (ukki), mun äiti (mummi) ja mun sisko.
ne rillutteli urakalla, niin et loppu yöstä mun mies piti yhtä juippia kravatista kiinni, mummi mätti turpaan, ja ukki anto välistä luuvitosta, ja sisko katteli et oho.

oli ollu kuulemma hyvä juhlat.

Alkuperäinen kirjoittaja nii:

aih etkö. meil varpajaisia vietti mun mies, isä, (ukki), mun äiti (mummi) ja mun sisko.
ne rillutteli urakalla, niin et loppu yöstä mun mies piti yhtä juippia kravatista kiinni, mummi mätti turpaan, ja ukki anto välistä luuvitosta, ja sisko katteli et oho.

Mitenkäs kastejuhla meni?

Alkuperäinen kirjoittaja Neiko:
Miehesi kyllä pitäisi selostaa että HÄN ITSE ei halunnut pitää ja muutenkin pitää sinun puoltasi.

Meillä mieheni piti semmoiset "varpajaiset", kuin itse halusi. Onnin kummin kanssa kävivät hesellä syömässä, vuokrsivat leffan ja söivät karkkia :D Ukko oli itse tyytyväinen.

Että ilmaisen viinan janoiset ihmiset voivat mennä itse mennä jonnekkin... >:/

Juu mies kyllä sanoi, että ei itse halua viettää varpajaisia. Mutta nämähän eivät uskoneet, eivät todellakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nii:

Mitenkäs kastejuhla meni?

niin, pappi kerto ekana et hän ei virsistä välitä, ja sit se vikitteli mun siskoa, lasteni kummia, ihasteli hänen sääriään.. hyvinhän ne meni.

Meillä isukki piti varpajaiset suunnilleenki heti synnytyksen jälkeen. Sen aikaa oli meidän kans mitä oltiin synnytyssalissa.

Mä olin synnärillä ihan normihuoneessa, 3 muun just synnyttäneen kans ja olin ihan törkeen väsyny ja kipee.. Joten isukki sai kotona varpajaistella ihan rauhassa :D ja ootella meitä kotiin. Mä käytin tilaisuuden hyödykseni ja nukuin kaiken mahdollisen ajan vauvan kans :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu mies kyllä sanoi, että ei itse halua viettää varpajaisia. Mutta nämähän eivät uskoneet, eivät todellakaan.

minä olisin niin vittumainen enkä kutsuisi kastajaisiin/nimiäisiin :D

Älä välitä, älä reagoi mitenkään. Anna valua toisesta korvasta ulos. P*llinaamoja mitä p*llinaamoja :)

Yhteistyössä