Noista pettämis

ketjuista pistelen vain ajatuksia..

Ko. aiheeseen liittyen on aika paljon ketjuja, niin pistää miettimään, et tosiaanko ihmisten elämää niin paljon pyörittää moiset ajatukset. Onko oikeasti monillakin pettämiseen liittyvät asiat mielen päällä lähes päivittäin jollakin tasolla. Tuntuu, et ihmisillä menee kauheesti ylimääräistä energiaa noiden ajatusten kanssa.. Mahtaa olla raskasta :hug:
 
no kyllähän nuo asiat oli mielenpäällä miltei kaks vuotta nonstoppina. mutta ei oo enää. sen opin, että tosiaanki ylimäärästä energiaa menee tuommosiin, joten enää en semmosia mieti vaan nautin elämästä :D

ja oli se raskasta. liian raskasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no kyllähän nuo asiat oli mielenpäällä miltei kaks vuotta nonstoppina. mutta ei oo enää. sen opin, että tosiaanki ylimäärästä energiaa menee tuommosiin, joten enää en semmosia mieti vaan nautin elämästä :D

ja oli se raskasta. liian raskasta.
näin minullakin. sitten kun keskustelun joku aiheesta avaa, muistelen ja osallistun. kyllä mä tykkään puhua asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no kyllähän nuo asiat oli mielenpäällä miltei kaks vuotta nonstoppina. mutta ei oo enää. sen opin, että tosiaanki ylimäärästä energiaa menee tuommosiin, joten enää en semmosia mieti vaan nautin elämästä :D

ja oli se raskasta. liian raskasta.
näin minullakin. sitten kun keskustelun joku aiheesta avaa, muistelen ja osallistun. kyllä mä tykkään puhua asiasta.
Ymmärrän sen. On todella vaikea aihe ja täytyy varmasti paljon ja useaan kertaan keskustella samasta aiheesta. Se vain pistää miettimään, että miten se onkaan yleistä ja aiheuttaa monelle melkoisen pahaa mieltä.

Ihan hyvällä siis pohdiskelen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Magister:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no kyllähän nuo asiat oli mielenpäällä miltei kaks vuotta nonstoppina. mutta ei oo enää. sen opin, että tosiaanki ylimäärästä energiaa menee tuommosiin, joten enää en semmosia mieti vaan nautin elämästä :D

ja oli se raskasta. liian raskasta.
näin minullakin. sitten kun keskustelun joku aiheesta avaa, muistelen ja osallistun. kyllä mä tykkään puhua asiasta.
Ymmärrän sen. On todella vaikea aihe ja täytyy varmasti paljon ja useaan kertaan keskustella samasta aiheesta. Se vain pistää miettimään, että miten se onkaan yleistä ja aiheuttaa monelle melkoisen pahaa mieltä.

Ihan hyvällä siis pohdiskelen.
valitettavan yleistä. vaikka mäkin olen pettämisen ja eron käsitellyt jo pääosin, nostaa se toki viel ajoittaan päätään. tunteet tulee helposti pintaan jos lukee tai näkee jotain pettämiseen liittyvää (siis esim elokuvassa) ja ne tunteet nostaa päätään myös kun miettii ja harkitsee uusia ihmissuhteita.
 

Yhteistyössä