Noista alkomahooli alotuksista tuli mieleeni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Että pitäisköhän sitä kokonaan lopettaa tuo alkoholin juominen. En mä kyllä ikinä kauheasti juonut ole, mutta silloin kun juon, niin seuraava päivä menee kärsiessä jumalatonta päänsärkyä, väsymystä ja vessanpyttyä halaillessa...
Ja sen huomasi viime viikonloppuna kaverien kolmekymppisten jälkeen taas. Aamulla oksensin sisuskalut pihalle, vaikken paljoa edes juonut (ehkä nelisen siideriä).

Olis varmaan parempi kokonaan ilman...

Olen jo 35 vuotias ja voin sanoa että kolme kertaa elämäni aikana olen vessanpyttyä halannut kun olen siis edellisenä iltana juonut. Täytyy tietää milloin se stoppi tulee, viimeksi kun join, niin se tuli jo kolmannen drinkin jälkeen ja sen jälkeen en enää ota.

Ei alkoholista muualla niin paljon meuhkata kuin meillä Suomessa, mutta toisaalta muutama miljoona suomalaista on kuin pisara meressä, saa moinen metsäläiskansa juodakin itsensä sukupuuttoon. Tyhmyys toisaalta lisääntyy vielä, koska alkoholiläträt lisääntyvät eniten, eivätkä kykene huolehtimaan lapsistaan, yhteiskunta maksaa sossuässien kulut. Huollettavien määrä ei lopu. Äänestän oikeistoa, se kannustaa omatoimisuuteen, eikä perässävedettäviin! Sairaista ja vanhuksista huolehtimista toki kannatan, jottei kukaan luule täysin oikeistodiivaksi.

Join viimeisen "kunnon kännin" yli 10 vuotta sitten. Silloin opin. Nyt otan vain sen verran, että aamulla on hyvä olo. Eli voi vähän ottaakin, mutta osaa lopettaa ajoissa.

Yhteistyössä