Noin kolmekymmentä kirpaisevaa totuutta

Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Kyselytunti on päättynyt.

Nyt jään odottamaan Jätkältä sitä bannia tai banaania, molempi parempi.

fruit-banaani01b.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
* Niin ja vaikka muuta väität niin seurailet IP-osoitteita ja sitä, että kuka täällä kirjoittelee harmaana ja muilla tunnuksilla. Mutta mikä pahinta, jaat noita tietoja palstakavereidesi kesken ja olet varmasti pahin juoruämmä mitä tällä palstalla on.*

Nyt olen nii tosikko kuin vain voin olla, sillä olen kertonut harmaana itsestäni asioita joita en halua kenenkään tietävän. Siksi haluan tietää onko tämä mahdollista (ip seuranta ja kyttääminen mikä nikki mitäkin kirjoittanut)

On nykyään.

* Niin ja vaikka muuta väität niin seurailet IP-osoitteita ja sitä, että kuka täällä kirjoittelee harmaana ja muilla tunnuksilla. Mutta mikä pahinta, jaat noita tietoja palstakavereidesi kesken ja olet varmasti pahin juoruämmä mitä tällä palstalla on.*

Nyt olen nii tosikko kuin vain voin olla, sillä olen kertonut harmaana itsestäni asioita joita en halua kenenkään tietävän. Siksi haluan tietää onko tämä mahdollista (ip seuranta ja kyttääminen mikä nikki mitäkin kirjoittanut)

On nykyään.

Eli ei enää purkauksia tänne ees nikittä, asioita joita ei halua kenenkään tietävän. Eli tästä lähtien kirjoitan harmaanakin hyvääpäivää-kirvesvartta juttuja, ja vaikeimmat asiat kirjoitan muualle, jossa kirjoittajaa ei tunnisteta

Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
peikkopojan kylkiluu: Olet täällä joka yö ja sinulla on aina samat vitsit. Lisäksi kaikille on varmasti jo tullut selväksi että olet it-alalla ja peesaat fjongaa joka asiassa. Alat todellakin tympimään.

Höpöhöpö, enkä peesaa, en edes joka kerta!! :laugh:
Oletko muuten tietoinen että mulla on koulutus ja työkokemustakin tietotekniikan alalta. :saint: :D

Mutta pakko pitkin hampain myöntää että joistakin asioista olen kanssasi samaa mieltä ja onhan se toki totta että olen täällä lähes joka yö, siitä mulla ovat nämä mustat silmänaluset todisteena. :xmas:

Yhteistyössä