noin 11 kk vauvojen imettäjät

• Viestiketjun aloittaja "lotta"
  • Ensimmäinen viesti
"lotta"
montako kertaa vuorokaudessa imetätte? Meillä on tällä hetkellä 3-4 imetyskertaa päivällä ja yöllä (valitettavasti) 2-3. Yritän vähentää ja päästä pian noista yöimetyksistä kokonaan.

[QUOTE="lotta";22006307]montako kertaa vuorokaudessa imetätte? Meillä on tällä hetkellä 3-4 imetyskertaa päivällä ja yöllä (valitettavasti) 2-3. Yritän vähentää ja päästä pian noista yöimetyksistä kokonaan.[/QUOTE]

En enää imetä, kun tyttö on melkein 2v, mutta muistan imettäneeni kaikkien kiinteiden aterioiden jälkeen, eli ainakin 5 kertaa päivällä ja 2-3 kertaa yöllä.
Yövieroitus tapahtui muistaakseni tytön ollessa jo 1v3kk, koska en mä kokenut sitä rankaksi, kun oli perhepedissä osan yöstä.

katiiia
kerran yöllä (oikeammin aamulla 6-7 aikaan, mutta sillon ei vielä herätä) ja n. 4 kertaa päivällä. Juoko muilla vauvat korviketta tms lisäksi? Meillä ei juo, syö jugurttia/viiliä kyllä, pitäskö juoda korvikettakin?

"lotta"
Meillä ei muita maitotuotteita ole käytössä (allergia) ja kovasti yritän että joisi apteekin korviketta, mutta ei. Täysin en siis voi vielä lopettaa imetystäkään, mutta mikähän olisi ns. minimimäärä, kun muita maitotuotteita ei siis käytä.

kinli
Meillä 9kk syö hyvinä öinä kerran (aamuyöstä) huonoina tosi monta kertaa. Allerginen kans, ei voi lopettaa imetystä. Omassa sängyssä nukkuu paremmin kun mun vieressä.

"mii"
Päivällä 4-5 kertaa ja yöllä 1-2 kertaa (nukkuu aamuyöstä aamuun mun vieressä). Päivällä saa raejuustoa ja jugurttia.. En kyllä tiedä mitään minimimääriä, mutu-tuntumalla mennään..

Poika kohta 11kk
Meillä poika täyttää kohta 11kk. 10kk ikäsenä jätettiin yösyönnit pois, vieläkin tosin herää... Osittain varmaan hampaitten takia...

Päivän mittaan tulee imetettyä varmaan jotain 4-7kertaa

Poika kohta 11kk
Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä tuosta vieressä nukkumisesta että eikö teijän vauvat tipu sängystä?
Meillä poikaa ei ole voinu sen jälkeen antaa meijän sängyssä nukuttaa ku on lähteny liikkeelle... Tippus vaikka mitä tekis...

"mii"
Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä tuosta vieressä nukkumisesta että eikö teijän vauvat tipu sängystä?
Meillä poikaa ei ole voinu sen jälkeen antaa meijän sängyssä nukuttaa ku on lähteny liikkeelle... Tippus vaikka mitä tekis...
Me siirrettiin sänky seinää vasten joten on aina joko meijän välissä tai mun ja seinän välissä. ja mä oon niin herkkäuninen että herään samantien jos tyttö herää, joten ei pääse tippumaan. :)

Yhteistyössä