noidannuoli

minmin
Mulla on ollut noidannuoli niskassa, ja sain lääkäriltä tulehduskipulääkettä ja relaksanttia. Noilla se kesti muutaman päivän ja sitten pää jo kääntyi! Siskolla ollut selässä ja se on kestänyt kauemmin mutta se ei ole ollut yhtä hankala kuin niska, hän oli vain pari päivää saikulla (tekee istumatyötä) ja sen jälkeen töissä normaalisti. Mutta relaksanttia sekin otti illalla.
 
"kissanviikset"
Paljon lepoa, buranaa kuurina. Lääkäriltä sitten lisäksi sirdaludia tai panacodia yms yöksi. Ei kai sitä akuutissa vaiheessa saa jumppailla tai venytellä. Mulla on juuri nyt sama vaiva ollut jo viikon ja edelleen jatkuu, menen röngtenkuvauksiin ens viikolla...
 
"kissanviikset"
[QUOTE="kissanviikset";25086645]Paljon lepoa, buranaa kuurina. Lääkäriltä sitten lisäksi sirdaludia tai panacodia yms yöksi. Ei kai sitä akuutissa vaiheessa saa jumppailla tai venytellä. Mulla on juuri nyt sama vaiva ollut jo viikon ja edelleen jatkuu, menen röngtenkuvauksiin ens viikolla...[/QUOTE]

Lisään vielä että mulla on alaselkä kyseessä ja säteilee jalkaan. En voi istua, vain kontata ja maata mahallaan.
 
meak
[QUOTE="kissanviikset";25086645]Paljon lepoa, buranaa kuurina. Lääkäriltä sitten lisäksi sirdaludia tai panacodia yms yöksi. Ei kai sitä akuutissa vaiheessa saa jumppailla tai venytellä. Mulla on juuri nyt sama vaiva ollut jo viikon ja edelleen jatkuu, menen röngtenkuvauksiin ens viikolla...[/QUOTE]

Juu ei jumppaa eikä venyttelyä, mutta pientä liikettä. Rauhallinen kävely tai vaikka vain seistessä polvien koukistelu vuoronperään.
 
meak
[QUOTE="kissanviikset";25086645]Paljon lepoa, buranaa kuurina. Lääkäriltä sitten lisäksi sirdaludia tai panacodia yms yöksi. Ei kai sitä akuutissa vaiheessa saa jumppailla tai venytellä. Mulla on juuri nyt sama vaiva ollut jo viikon ja edelleen jatkuu, menen röngtenkuvauksiin ens viikolla...[/QUOTE]

Juu ei jumppaa eikä venyttelyä, mutta pientä liikettä. Rauhallinen kävely tai vaikka vain seistessä polvien koukistelu vuoronperään.
 

Yhteistyössä