Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:onko joku sanonut että he ovat tärkeämpiä. Kyllä kaikilla on oikeus taistella paremmasta palkasta. Tai perun sanani, hoitajilla ei ole mutta muilla on.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Monet muut ammattiryhmät tienaavat saman pituisella koulutuksella huomattavasti vähemmän.
En sano, etteikö hoitajien työ olisi arvokasta, mutta millä oikeudella he pitävät omaa työtänsä muita tärkeämpänä?
Kaikkien työpanosta tarvitaan.
kateus taitaa puhua tuon komentin takana?
No, linkkiä mulla ei ole tähän laittaa, mutta useaan otteeseen olen lukenut esim. yleisönosastokirjoituksia hoitsuilta, jotka suoraan suomeksi sanottuna lyttäävät muut ammattiryhmät.
Ylimielisyys muita ihmisiä kohtaan on välittynyt [/i]niistä viesteistä.
varmasti on niitä ylimielisiä. Se on selvä. ei hoitajistakaan kaikki "pyhymyksiä" ole tai lähellekkään, mutta ei nyt yleistetä!
oikeesti kannattaa mennä vaikka tutustumaan siihen työhön mitä he tekee.
kyllä mä oon sitä mieltä et hoitajille parempi palkka, koska se takaa sen että ei karkaa ulkomaille työtekijät. Toivon että jos joskus käy niin ikävästi että lapseni joutuu sairaalaan on siellä ammattitaitoista porukkaa. jne.
kun kerran työ on näin tärkeä ja herättää mielipieteitä ja paniikkia eikä sen jo pitäisi kertoa kuinka terkeästä työstä on kysymys.
ja mun mielestä on yksi tärkeimmistä!!
Kyllä siinä ihmishenkiä pelastetaan. Monet tekee pitkää päivää ja ylitöitä vaikka on oma perhe mitä tulsi kans ajatella jne.
mutta suosittelen et jokainen tutustuis hoitajien työhön niin tietää mitä se on!
Itse pidän sitä rätkeänää ja arvokkaana!
ja tarkennan nyt että en ole hoitaja, eikä korotukset koske mua =)