Noi raskaustestit on sitte rasittavia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Tänään on kp 28, mulla kierto heittelee välillä 26-49, mutta useimmiten on 32-38. Tein aamulla testin johon testiajan sisällä tuli hailakka haamu, kuitenkin selkeesti punertava. Nyt se on kuiva ja siinä näkyy vain viivanpaikka... Eli ollakko vai ei? Aiemmat plussat oon saanu aikasintaan kp 34 ja ne on ollu ihan selkeitä ja sitä ennen on tullu vain puhtaita negoja.
Ja testasin jo nyt koska olis ollu tänään tarkotus juoda muutama kalja. Ärsyttävää!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Raskaustestien ohjeissa lukee, että niitä ei pitäisi tiirailla enää testiajan jälkeen. Mä luottaisin siihen hailakkaan viivaan ja jättäisin tänään oluet juomatta. Viikonlopun jälkeen sitten uusi testi.

No tulos luetaan testiajan sisällä. Silloin ruudussa oli viiva. Tiedät itsekin, mitä se tarkoittaa.

Sillä, mitä siinä ruudussa on testiajan jälkeen, ei ole mitään merkitystä.

[QUOTE="joku";23168545]Miks sitä testiä pitää tulkita vielä mone tunnin jälkeen?

Ja eikai se ole niin kamala tehdä uusi testi parin päivän päästä?[/QUOTE]

Siksi kun se jäi tonne vessaan ja tulin sitä kattoneeksi. Joo ja voin tehdä vaikka joka päivä uuden testin mutta se ei auta tähän iltaan.

Täytyy vissiin pidätellä ja käydä hakees uus testi kunhan mies tulee töistä. En ollenkaan ajatellu et siihen testiin vois mitään tulla, kunhan ajattelin varmistaa. Ja vaikea mun on kyllä uskoa et oisin raskaana kun ei yhtään tunnu siltä. Kaikissa aiemmissa raskauksissa oon tienny olevani paksuna jo muutama päivä ennenku testiin plussa tullu.

[QUOTE="joku";23168623]No onko niin kamala sitten jättää ne kaljat juomatta :O[/QUOTE]

Ei. Kai mua silti saa harmittaa kun ei olla vuosiin päästy miehen kans mihinkään ja sitten kun päästäis niin testiin tulee tollanen epämääräinen tulos johon en luota yhtään. Ja silti en uskalla niitä kaljoja juoda. Ja ei harmita sit jos tosiaan oon raskaana, mutta sitte harmittaa jos mä joudun ton menon jättää väliin turhan takia. Ja selvinpäin en mee kattelemaan kun muut juo.

ole muutama tunti pissaamatta ja tee uus testi. ei se tarvii olla aamupissaa vaan muutama tunti rakossa ollutta. paha paikka. muakin harmittais. oon muuten 2 kertaa plussannu just sillon ku on seuraavana päivän ollu menoa. :D toimii vissin samalla periaatella ku jos sytyttää röökin kun oottaa dösää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23168725:
ole muutama tunti pissaamatta ja tee uus testi. ei se tarvii olla aamupissaa vaan muutama tunti rakossa ollutta. paha paikka. muakin harmittais. oon muuten 2 kertaa plussannu just sillon ku on seuraavana päivän ollu menoa. :D toimii vissin samalla periaatella ku jos sytyttää röökin kun oottaa dösää. :D

Hyvä että joku ymmärtää. Alkoi jo tulla "paska mutsi" fiilis. Vaikka sellanen kai useimpien palstalaisten mielestä oon kuitenkin kun edes ajattelen kaljalle menoa.

No ei mua ainakaan haittaa, jos äitee käy kaljalla. En vaan ymmärrä sitä et miks sitten ei voi jättää niitä kaljoja väliin, jos raskaustestiin tulee kaksi viivaa.

Itse olen käynyt raskauaikana paljonkin juhlimassa ja keikoille :D

Tein eilen päivällä vielä predictorin herkän testin joka oli selkeä nega. Tänään tein digitaalisen testin aamulla, tulos: raskaana 1-2. Hyvä että päädyin jättäämään sen eilisen menon väliin. Edelleenkään ei kyllä yhtään tunnu siltä että olisin raskaana. Kaikkiaan olo on vähän pöllämystynyt.

Tein eilen päivällä vielä predictorin herkän testin joka oli selkeä nega. Tänään tein digitaalisen testin aamulla, tulos: raskaana 1-2. Hyvä että päädyin jättäämään sen eilisen menon väliin. Edelleenkään ei kyllä yhtään tunnu siltä että olisin raskaana. Kaikkiaan olo on vähän pöllämystynyt.

Onnea ja tervetuloa joukkoon! :) En meinannu itekään uskoa ennen nt-ultraa. :D