Noh, paljonko minä pyytäsin näistä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Name-No
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Name-No

Aktiivinen jäsen
16.02.2009
1 589
2
36
Mulla tuo kirpparipöytä nyt reilun viikon ollut ja ajattelin että jos tuon meidän sitterin raaskisin laittaa myyntiin.

Se on sellanen tummansininen-vaaleanbeige väritykseltään; "istuinosa" on vaaleanbeigeä mokkakangasta ja sivuosat on tummansinistä "tavallista" kangasta. Sitteri on tosi siisti ja melko vähän edes käytetty; voisin sanoa että melkein uuden veroinen. Kuinka paljon olisitte valmis maksamaan kirpparilla tuollasesta?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Mulla tuo kirpparipöytä nyt reilun viikon ollut ja ajattelin että jos tuon meidän sitterin raaskisin laittaa myyntiin.

Se on sellanen tummansininen-vaaleanbeige väritykseltään; "istuinosa" on vaaleanbeigeä mokkakangasta ja sivuosat on tummansinistä "tavallista" kangasta. Sitteri on tosi siisti ja melko vähän edes käytetty; voisin sanoa että melkein uuden veroinen. Kuinka paljon olisitte valmis maksamaan kirpparilla tuollasesta?

ABC? möin samanlaisen vähän käytetyn muistaakseni 10 euroa...uutena oli kai sen 19 tai jotain
 
Alkuperäinen kirjoittaja lalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Mulla tuo kirpparipöytä nyt reilun viikon ollut ja ajattelin että jos tuon meidän sitterin raaskisin laittaa myyntiin.

Se on sellanen tummansininen-vaaleanbeige väritykseltään; "istuinosa" on vaaleanbeigeä mokkakangasta ja sivuosat on tummansinistä "tavallista" kangasta. Sitteri on tosi siisti ja melko vähän edes käytetty; voisin sanoa että melkein uuden veroinen. Kuinka paljon olisitte valmis maksamaan kirpparilla tuollasesta?

ABC? möin samanlaisen vähän käytetyn muistaakseni 10 euroa...uutena oli kai sen 19 tai jotain

Juu, ABC. Itte maksettiin uutena siitä reilu 30?.

Tuonne huutikseenkin toki voisi laittaa....
 

Yhteistyössä