Mulla tuo kirpparipöytä nyt reilun viikon ollut ja ajattelin että jos tuon meidän sitterin raaskisin laittaa myyntiin.
Se on sellanen tummansininen-vaaleanbeige väritykseltään; "istuinosa" on vaaleanbeigeä mokkakangasta ja sivuosat on tummansinistä "tavallista" kangasta. Sitteri on tosi siisti ja melko vähän edes käytetty; voisin sanoa että melkein uuden veroinen. Kuinka paljon olisitte valmis maksamaan kirpparilla tuollasesta?
Se on sellanen tummansininen-vaaleanbeige väritykseltään; "istuinosa" on vaaleanbeigeä mokkakangasta ja sivuosat on tummansinistä "tavallista" kangasta. Sitteri on tosi siisti ja melko vähän edes käytetty; voisin sanoa että melkein uuden veroinen. Kuinka paljon olisitte valmis maksamaan kirpparilla tuollasesta?