Noh mitä te ootte mieltä 50/50

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
2 988
147
63
39
Parisuhteista? Ja mitä teijän mielestä on et jaetaan fifty fifty. Mä nyt instassa nähnyt paljon eihän se kokomaailma ole tietty. Mut siellä on paljon tätä ettei todellakaan fifty fifty vaan mies maksaa kaiken. Ja jos nainen maksaa vaik lounaan niin sit miehen pitää lakkaa kyntensä. Toi kommennti itestä oli lapsellinen ja itekin trollaannuin ja sanoin et haluutko et mä oon sun iskä ja et sä saat käyttäytyä kuin vauva koko ajan ja sanoin et jos oot vauva ja mä iskä nih viehän se seksihalut nojoo. On mulle nainen tarjonnut lounaita ja bissei ja shottei. Enkä mä nyt siitä nolostu jos nainen on tarjonnut. Mä en niinkään itse mitään krääsää tartte nih jos nainen vaik tarjoo ruokailun ni miksei. Enkä mä sitä tarkoita et ku ollaan oltu raflassa ni se lasku siellä puolitetaan en oo ite sitä livenä nähnyt joko mä maksanut koko laskun tai nainen mut ei siinä vaiheessa aleta sähläämään splittauksien kanssa mua ajatus ainakin nolottaa. Ja sit huomannu et vauvaa naiset käyttää lyömäaseena kun mä kannan ni sä maksat vaik naisille se oma vauva on suurin rakkauslahja josta ne saa niin paljon itse mut nyt vauvakin on tässä fifty fifty yhtälössä mukana naisen sarakkeessa ja miehen pitää kuitata se nyt jollain muulla. Enkä mä sitä tarkoita et aletaan laskeskelemaan et mä harvavoin nyt nih sun pitää sit tehä x juttu. Ite en oo ehkä niin kova touhottaja et pitäis koko ajan tehdä jotain. Sellanen rentoilu on kivaa ja ei kaiken pidä olla niin justiinsa ootko sä mimmonen et pitääkö kaiken olla koko ajan tip top? Onko teillä ollut mitään fifty fifty kiistoi?

Ainiin joku hupsutteli et jos sil toisel unohtuu lompakko jos niin käy et lompakko aina hukassa nih mullakin sit hukkuu ja sit joudutaan molemmat tiskaamaan. Mut voisko ton kumpi maksaa laskun nih pelata ksp ja häviäjä maksaa?

Mut voiko vauvaa käyttää lyömäaseena. Koska naiset itse rakastavat vauvojaa niin paljon ja nyt ne saa sen kuullostamaan hirveelle. Emmä ainakaan nähnyt raskautta lapsen äitissä kun kantoi lasta. Millasta teijän raskausaika oli?

Tuut tuut. Nyt tekisi mieli olla phileas fogg ja pyytää mrs passerpatouta kuumailmapallon kyytiin ja lähteä matkaan nostaa virtuaalihattoa. Sopiskohan silinteri päähäni. Hei onko kukaan oikeassa elämässä matkustanut matkan maailman ympäri 80päivässä täysin saman lailla miten phileas fogg ja mr passerpatou matkusti. Onnistuisko? Voi hitsi kuumailmpallossa en olekkaan ollut ulkomailla koskaan oisko vähän siistiä jossain päin afrikkaa M erta.a. Omerta mitä mieltä olette vaikenemisen kulttuurista?oon suomessa ollut kuumailmpallossa ootko sä ja jos oot ni mitäs pidit?

No me ollaan oltu naimisissa niin kauan, että kyllä kaikki rahat on yhteisiä. Jos käydään ravintolassa, niin ihan sama kumpi maksaa, kun yhteisistä rahoista se kuitenkin menee. Kotityöt tehdään myös aika 50/50. Jos mies vaihtaa auton renkaat, niin sitten mä pesen pyykit ja tiskaan. Jos mies siivoaa niin mä teen lumityöt. Jos mies ajaa nurtsin niin mä laitan ruokaa. Ei oo vielä tarvinnut alkaa riitelemään rahasta eikä kotitöistä Kaiken avain on toisen kunnioitus ja rakkaus.

No me ollaan oltu naimisissa niin kauan, että kyllä kaikki rahat on yhteisiä. Jos käydään ravintolassa, niin ihan sama kumpi maksaa, kun yhteisistä rahoista se kuitenkin menee. Kotityöt tehdään myös aika 50/50. Jos mies vaihtaa auton renkaat, niin sitten mä pesen pyykit ja tiskaan. Jos mies siivoaa niin mä teen lumityöt. Jos mies ajaa nurtsin niin mä laitan ruokaa. Ei oo vielä tarvinnut alkaa riitelemään rahasta eikä kotitöistä Kaiken avain on toisen kunnioitus ja rakkaus.
Okei okei. Kumpi teillä maksoi ekoilla treffeillä vai missä olitte? Mitä mieltä kun on ollut puheenaiheena et itseään kunnioittava nainen ei lähde kävely tai kahvi treffeille. Mitä itse olisit noista mieltä jos nyt menisit treffeille? Käyttekkö kumppanin kanssa kävelyillä ja pidätkö niitä treffeinä kun se on yhteistä tekemistä? Voitko kokea edes romantiikkaa kun olette kävelyllä? Ja jos voit niin mitä tuo olisi?

Yhteistyössä