Noh, kenen palstalaisen elämä poikkeaa eniten omastasi?

• Viestiketjun aloittaja gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
Joku maalla isossa talossa asuva ison muksu lauman äiti, joka kuokkii persus pystyssä kukkapenkkejä aina vaan upeemmiks. Leipoo pari kertaa viikossa ja mies tulee joka ilta klo 17 kotiin ja koko perhe viettää sit laatuaikaa yhdessä.

Tossa vois olla antimä

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Joku maalla isossa talossa asuva ison muksu lauman äiti, joka kuokkii persus pystyssä kukkapenkkejä aina vaan upeemmiks. Leipoo pari kertaa viikossa ja mies tulee joka ilta klo 17 kotiin ja koko perhe viettää sit laatuaikaa yhdessä.

Tossa vois olla antimä
Tuo on myös antiminä :D

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mun antiminä on varmaankin joku maalla asuva kotiäiti.
:wave: No tää on sit aika lähellä.
Lapsia tosin sama määrä, mutta mulla on tyttöjä kaikki :D
Mä muuten katoin sun profiilin, ja pakko sanoa, olet kaunis =)
Eäh... Se on 2 vuotta vanha kuva :snotty:

Kurkkasin sunkin profiilin. Mä valmistun 1,5 vuoden päästä ja sitten me ollaan samalla alallakin, ei siis sitten kuitenkaan ihan vastakohtia :D

sen täytyy olla
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja sen täytyy olla:
Scarlett O Harava, kun sil on aina niin vi*un vaikeeta :(
Ai on vai? En mä vaan ole huomannut. B) :LOL:
Ainakin, jos siitä jatkuvasta valivaliruikutuksesta voi jotain päätellä, mulla ei myöskään oo joka pierusta tarve tehdä täällä numeroa, mut antaa olla, ettei tarvii taas alkaa tiuskia, niin ku sul on tapana

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Scarlett O Harava, kun sil on aina niin vi*un vaikeeta :(
Ai on vai? En mä vaan ole huomannut. B) :LOL:
Ainakin, jos siitä jatkuvasta valivaliruikutuksesta voi jotain päätellä, mulla ei myöskään oo joka pierusta tarve tehdä täällä numeroa, mut antaa olla, ettei tarvii taas alkaa tiuskia, niin ku sul on tapana
Juu juu mähän valitan koko ajan, en mä mitään muuta teekää. Kumma kyllä enemmän ongelmia tuntuu olevan teillä määkijöillä mun suhteen kuin mulla itteni ja elämäni suhteen... :LOL: :LOL:

Yhteistyössä