Noh, kenen palstalaisen elämä poikkeaa eniten omastasi?

• Viestiketjun aloittaja gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
vieras

Luulisin, että Vispilän elämä on tosi kaukana omastani. Mulla suuri, kansainvälinen ystäväpiiri, jossa myös tummaihoisia ystäviä -ja heidän tummaihoisia lapsiaan. Matkustelen paljon ja olen varsin ennakkoluuloton niin ihmisiä kuin eri kulttuureja ja maita kohtaan.

tossuliini
Aika monenkin kun mulla ei ole enää pientä pyörimässä jaloissa vaan on esimurkkuikänen neiti mutta muuten kyllä samanlaista: siivoomista, ruoanlaittoa, leipomista yms.

vieras
todella monen, en seuraa nikkejä, mutta täällähän on kotiäitejä, mielenterveyspotilaita, yh-äitejä, sossuja ja aika nuoria, joten poikkeaa joo. käynkin ihan huvin vuoksi lukemassa muiden sosiaaliluokkien elämästä, ku ei kuulu omaan tuttavapiiriin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
todella monen, en seuraa nikkejä, mutta täällähän on kotiäitejä, mielenterveyspotilaita, yh-äitejä, sossuja ja aika nuoria, joten poikkeaa joo. käynkin ihan huvin vuoksi lukemassa muiden sosiaaliluokkien elämästä, ku ei kuulu omaan tuttavapiiriin.
Peesaan tätä. En kuitenkaan pidä mitään kirjaa nikeistä. Käytännössä en siis muistaisi kenestä eroan eniten. :|

Tosin tunnen kaikenlaisia.. Mutta en pahemmin pyöri kuin sinkkujen kanssa omasta tilanteestani huolimatta. Kaikki läheiset kamut lapsettomia omasta tahdostaan ja meneviä.

Millipidetär
Tosi monen, mieheni ei petä, ei juoksentele kavereidensa kanssa päivät pitkät ja elä itsekästä elämää, mieheni ei työnnä lapsesta vastuuta minun niskaani, en haaveile uusista vauvoista kuukauden välein, ollaan oltu köyhiä (opiskelijoita) ja aina on rahat riittänyt ja luksukseenkin ollut varaa...en ymmärrä näitä rahat loppuu juttuja, muutenkin sellainen elämänasenne (että valitetaan vaan muttei asialle pyritä tekemään mitään) on minulle aivan vieras.

Jonkun, joka asuu maalla omakotitalossa, ei matkusta (eikä edes ole kiinnostunut siitä ), harrastaa käsitöitä ja leipomista, on kotiäitinä, ei ole rock-musiikin suurkuluttaja, ei harrasta aktiivisesti liikuntaa ja tykkää sienistä. B)

Jonkun sellaisen elämä, joka asuu maalla ja keskittyy seiskan lukemiseen ja kodin hoitamiseen. Tiedän että sellaisia tällä palstalla on, mutten osaa nimetä yhtään nikkiä :xmas:

Tai toisaalta nuoren yh-äidin, jolla on ahdisteleva väkivaltainen exä. Heitäkin täällä on. Muttei taas tule nikkiä mieleen.

Yhteistyössä