No voi sun, ei kai mulla oo tullu joku nivustyräkin vielä!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Mulla on välillä jotenki vihlassu touhutessa, ku alkkareiden sauma on onnistunu painaa tonne. No nyt sitten kun kävin virtsarakon tyhjentämässä ja matkalla sinne meinasin kompastua niin vihlas taas ja kokeilin sitten, niin mulla on joku pavun kokonen patti tuolla nivusessa.. perkele :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
miks sä pidät housuja touhutessa? ja kävit pissillä, -kö?
mulla on ollu tulehtunu finni taipeessa.. nam mädät vaan sielt veks ja silleen..

Siis touhutessa ihan muuten vaan, siivoillessa ja silleen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Mulla myös ja kipeä sellainen. Kävin lääkärissä ja sanoi sen olevan tod. näk. harmiton rasvapatti :) seuraillaan... Mullakin sellainen pieni mutta kipeä! :)

Onko se sullakin sellanen papu ;) (ihanan intiimiä :p ) Mä en jaksais alkaa lääkäriä buukkaa ton takia, kattelen mitä se tuolla meinaa tehdä ja jos se pahenee tms niin sitten..

Mulla on kans papu nivusessa, semmonen kova. Välillä se ärtyy ihan hemmetin kipeeksi ja laajenee ja sit ku se paranee niin supistuu. Se on kivasti just pikkareiden rajalla ja kun pikkarit hankaa niin..

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mulla myös ja kipeä sellainen. Kävin lääkärissä ja sanoi sen olevan tod. näk. harmiton rasvapatti :) seuraillaan... Mullakin sellainen pieni mutta kipeä! :)

Onko se sullakin sellanen papu ;) (ihanan intiimiä :p ) Mä en jaksais alkaa lääkäriä buukkaa ton takia, kattelen mitä se tuolla meinaa tehdä ja jos se pahenee tms niin sitten..

Papu papu :) hmm.. riippuu mimmosesta pavusta on kyse. pyöreä, hieman soikea vai selllainen PIIIITKÄ :D
mulla siis pyöreä-soikio :D

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
miks sä pidät housuja touhutessa? ja kävit pissillä, -kö?
mulla on ollu tulehtunu finni taipeessa.. nam mädät vaan sielt veks ja silleen..

Siis touhutessa ihan muuten vaan, siivoillessa ja silleen :laugh:

oukkidoukki :laugh: mä joskus touhuilen kotosalla kyllä myös ilman housuja, päällyshousuja siis..

Papu papu :) hmm.. riippuu mimmosesta pavusta on kyse. pyöreä, hieman soikea vai selllainen PIIIITKÄ :D
mulla siis pyöreä-soikio :D

Hmm.. pistit aika pahan. Sanoisinko omaani soikeaksi pavuksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kans papu nivusessa, semmonen kova. Välillä se ärtyy ihan hemmetin kipeeksi ja laajenee ja sit ku se paranee niin supistuu. Se on kivasti just pikkareiden rajalla ja kun pikkarit hankaa niin..

Auts :o

Helvetti kun mä kerran pelästyin,kun olin suihkussa ja räpläsin itteeni,ni mullakin oli sellanen armoton mollukka nivusessa :o :$
Viikon verran se olla möllötti siinä ja sit pieneni jä lähti veke =)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Helvetti kun mä kerran pelästyin,kun olin suihkussa ja räpläsin itteeni,ni mullakin oli sellanen armoton mollukka nivusessa :o :$
Viikon verran se olla möllötti siinä ja sit pieneni jä lähti veke =)

"räpläsin itteeni" :D Oisin mäkin voinut, mut ton mollukan takia meni kiinnostus :'(

Yhteistyössä