no voi nääs nääs kun ei mies jaksanut....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
olen itse saikulla, vedän kolmio kipulääkettä. huomenna on pojan pikkujoulut koulussa ja mä lupasin sinne tehdä kinkkupiirakan. unohdimpa koko homman ja mies äsken sen muisti ja oltipa suu mutrullaan ja pahalla päällä kun joutui kauppaan lähtee hakee tarpeita siihen.

"miks et tänään ottanut kun kävit kaupassa"

"öö, no koska en muistanut, anteeksi. ja nyt oon vetänyt kolmiolääkettä ja olen nuppi seis etten voi lähtee hakee"

"mistä mä tiiän mistä kinkkupiirakka tehdään"

"no vittu soita mulle kaupasta"

ja tuossa siis mitä ihanin ja oma-aloitteisin mies kyseessä, mutta kun pitää oikein niinkin vaikeat asiat ostaa kuin kinkkupiirakan ainekset niin johan menee sormi suuhun...

Mulle tuli mieleen, että mikset pyytänyt ostamaan vaikka muutamaa pussia valmiita pasteijoita, ja olisitte uunissa nopsasti paistaneet niitä. Ei tarttisi lääkepöllyissä kokkailla.

koska mies läks ovesta ku rusakko puskasta... siksi!!!!

normaali tilanteessa meillä ei tod tulisi tuollaista ongelmaa, mutta nyt on tilanne se että mä oon kuutamolla lääkkeitteni vuoksi ja miehellä liikaa duunia, on pinna kireellä.

[QUOTE="aapee";22616140]koska en muistanut koko asiaa!!!![/QUOTE]

Häh? Siis siinä vaiheessa kun käskytit miehesi kauppaan ostamaan kinkkupiirasaineksia, olisit vain voinut häntä tuomaan mukanaan pasteijoita, niin sinun ei tarvitsisi nyt lääkehuuruissa mitään piirakkaa vääntää...

[QUOTE="vieras";22616320]Häh? Siis siinä vaiheessa kun käskytit miehesi kauppaan ostamaan kinkkupiirasaineksia, olisit vain voinut häntä tuomaan mukanaan pasteijoita, niin sinun ei tarvitsisi nyt lääkehuuruissa mitään piirakkaa vääntää...[/QUOTE]

jaahes. nyt pääsemme kategoriaan "väärinymmärrykset"... :)

minä en käskyttänyt, en pyytänyt, en mitään. mies muisti ykskaks että hitto, huomen on se juhla ja luvattiin laittaa piirakka sinne. ja siinä samassa mies ryntää ovelle kiukutellen josta pääsemme ap viestiini.

[QUOTE="aapee";22616348]jaahes. nyt pääsemme kategoriaan "väärinymmärrykset"... :)

minä en käskyttänyt, en pyytänyt, en mitään. mies muisti ykskaks että hitto, huomen on se juhla ja luvattiin laittaa piirakka sinne. ja siinä samassa mies ryntää ovelle kiukutellen josta pääsemme ap viestiini.[/QUOTE]

Kun se mies soitti sieltä kaupasta olisit sanonut, että tuo pasteijoita.

Okei... En nyt näe miehesi kommenteissa mitään loukkaavaa... Aivan asialliselta kuulostaa ja asiallisia juttuja kyseli... Sinun kielenkäytössäsi ap tosin on korjaamista.

[QUOTE="vieras";22616394]Siis oikeasti, ei vittu mitä ämmiä tänne kirjoittelee. Ei ihme että perheväkivalta on niin yleistä, tällaisten idioottien tapauksessa se on jopa suotavaa.[/QUOTE]

Hui hui! Onkos sulla vähän paha olla hei?

[QUOTE="vieras";22616394]Siis oikeasti, ei vittu mitä ämmiä tänne kirjoittelee. Ei ihme että perheväkivalta on niin yleistä, tällaisten idioottien tapauksessa se on jopa suotavaa.[/QUOTE]

jaa.....siis nyt ollaan syvällä väärinkäsitysten luolassa.. minäkö olen syypää etten muistanut päivällä kaupasta ostaa kinkkupiiraan aineita? niinkö? ja kun minä en kykene tähän aikaan lähtee kauppaan lääkkeitteni vuoksi, alkaa mies kiukkuu mulle miksi en päivällä hoitanut asiaa jne, ja kun mies sitten joutuu lähtee itse ostaa aineita, eikä kuuntele "ohjeita" vaan lähtee ovesta ulos niin mä oon syypää? sitten mies soittaa mulle kaupasta pyyntöni mukaan eikä silti edes tajua mikä on kinkkupiiras...

jep jep. mä oon paska nainen kun unohdin ostaa aineet ja joutuipa mies perkele meneen kauppaan tähän aikaan.

Minä otan joka päivä kolmiolääkettä, etten olisi pöllyssä... Niin enpä oikein osaa ymmärtää, miksei voi kirjoittaa kauppalistaa tai pyytää miestä kuskiksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä otan kans joka päivä kolmiolääkkeitä ja yhdyn Jonserediin... Musta myöskään vittu-sanan käyttö ei kuulu parisuhteeseen.

En ihan täysin ymmärrä ap pointtia kirjoitukseen. Kyllähän täällä näitä aloituksia näkee missä aloittajalla on kamala mies. Mutta tässä tapauksessa ap itsekin kutsuu miestään ihanaksi. Tajuksitko ap että maalaat itsestäsi huonon kuvan kirjoittamalla tällaisen aloituksen? En muutenkaan ymmärrä miksi parisuhteen sisäinen asia kuuluu palstalle, kun ei teidän parisuhteessakaan ole ilmeisesti vikaa, niin että kaipaisit tukea ja neuvoa.

Tällainen on juoruamista ja inhottavaa.

No eikö se mies olisi voinut ottaa reseptiä mukaan? Tai jos se ei osaa reseptistä katsoa aineksia (sehän on toki hirveän monimutkaista ;) ), niin etkö sä olisi voinut tehdä sitä ostoslistaa ennen kuin se lähti? Kai sä ostoslistan pystyt kirjoittamaan jos kerran puhelimessakin pystyt kertomaan mitä tarvii. Ei kaikesta tarvi tehdä niin vaikeeta.

Minä otan joka päivä kolmiolääkettä, etten olisi pöllyssä... Niin enpä oikein osaa ymmärtää, miksei voi kirjoittaa kauppalistaa tai pyytää miestä kuskiksi.

No mutta vaikket sinä niistä mene sekaisin, niin kai ymmärrät että jollekin ne vaikuttaa sekaannuttavasti? Ei se varmaan kuitenkaan huvikseen ole se kolmio siinä.
Kyllä mä itsekin menen parista eri kolmiolääkkeestä ihan pihalle, mutta eräs taas ei vaikuta lain.
Tosin itsellä se ero, että niiden vaikuttavien oton jälkeen, en kyllä pystyis normaalisti täällä palstalla kirjottelemaan.

Ja ap, sä nyt kyllä taisit hiukka ylireagoida. Ei tuossa mitään niin kamalaa tapahtunut.

Yhteistyössä