No voi hyi ja yök (nutrilett)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miau

Vieras
Sattui olemaan tarjouksessa tuo 5 päivän quick start ja ajattelin kokeilla, ensimmäinen päivä menossa.

Aamiaiseksi söin mansikkapirtelön, se oli oikein hyvää. Seuraavaksi oli vuorossa tomaattiliemi, se ei ollut mitään herkkua, todella mausteista minun makuuni, mutta meni kuitenkin ok alas.
MUTTA sitten hetki tuon liemen syömisen jälkeen tuli todella huono olo, ja huono olo on vieläkin. En tiedä johtuiko siitä että tuo liemi oli tosiaan paljon suolaisempaa ja mausteisempaa kuin mitä olen tottunut syömään.

Toivottavasti seuraavaksi vuorossa oleva patukka korjaa asiaa. Saa nähdä miltä ne pastat ja jälkiruoat sun muut maistuvat.

Liemet jäi multakin syömättä. Pastat oli periaatteessa ihan ok, ei mikään makunautinto mutta meni alas.:D Ja niistä lähti nälkä tosi hyvin. Mansikkapirtelö oli ihan hyvää. Patukoista osa on kamalia (ainakin se brownie), mutta se caramel vai mikä on ainakin hyvää, niitä oon ostellut joskus ihan muutenkin.:)

Osta pelkkää pirtelöä :D Mä ainaki vetäny nyt 11pv pirtelöö... En ees alkanu ostaa niitä keittoja ku paketis lukee et voi olla pelkillä pirtelöillä ja ku luin et ne on kauheita. Mansikka on nams mut suklaa alkaa jo tökkiä... Porkkanaa pahimpaa pureskeluun :D

Tuo tomaattipasta on kyllä niin pahaa että voi kamala.

Nuo kaikki makeat voisin syödä ihan huoletta, mutta nuo suolaiset ovat ihan p*skaa.

Jos jotakuta kiinnostaa niin voin kertoa tulokset tänne sitten jos onnistun pysymään 5 päivää näillä ruuilla :D

Kilon verran (itse asiassa vähän enemmänki) lähtenyt nesteitä eilisen aikana.
Sen verran ahkerasti ravasin kyllä vessassakin etten ihmettele.

Liemet ja tomaattipasta ovat nyt ei ei- listalla, oksettaa ajatuskin että niitä maustesotkuja pitäisi suuhunsa laittaa. Juustopastaa ajattelin tänään maistaa, jospa se olisi parempaa.

Yhteistyössä