No voi HÖH! Mä en saanut töitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työtönedelleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työtönedelleen

Vieras
Että mua rupeaa korpeamaan tämä kotona olo:(Kävin työhaastattelussa viime viikolla ja mulle luvattiin ilmoittaa alkuviikosta ja työ alkaisi lokakuun alussa... Mä jo silloin vähän ihmettelin mielessäni et keskiviikkohan on jo eka päivä. Mut nyt ei oo mittään kuulunut ni mä en taaskaan vissiin kelvannut. Mitähän mä teen väärin???

millähän sitä eläisi ketjussa on "hyviä" työllistymis vinkkejä. huh. Niillä mammoilla varmaan riitäis neuvoja sullekkin. Vaan tosiasiahan on, että ei sitä työtä ihan tuosta vain saa :( Tsemppiä vaan ja sitkeyttä työn hakuun. Kyllä se joku päivä onnistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja polo:
millähän sitä eläisi ketjussa on "hyviä" työllistymis vinkkejä. huh. Niillä mammoilla varmaan riitäis neuvoja sullekkin. Vaan tosiasiahan on, että ei sitä työtä ihan tuosta vain saa :( Tsemppiä vaan ja sitkeyttä työn hakuun. Kyllä se joku päivä onnistaa.
Pitääpi lukaista se ketju:) Juu, pari kuukautta tässä jo haettu töitä ja edes tehtaaseen en päässyt, koska ei ole työkokemusta teollisuudesta:(

voi että... :( no, mut häntä pystyyn ja uutta yritystä putkeen. Itse kuljin vuoden haastatteluissa, ennen kuin työllistin itse itseni. Olin koko ajan töissä, mutta halusin kivemman työympäristön. Niin, ja toki voit itse soittaa vielä perään, ihan sen takia, että kyselet miksi et saanut työtä, niin osaat seuraavassa haastattelussa sit tehdä toisin (jos voit..). TSEMPPII!!!

Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Kyllä sää vielä osut oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Tsemppiä ja uutta yritystä :wave:
Musta alkaa tuntua et tästä pienestä kaupungista ei löydy mulle oikeaa aikaa ja paikkaa.. Kun noita hakemuksia on lähetellyt ja täyttänyt varmaan yli 20 niin alkaa usko loppumaan.

Mulla on ihan sama tilanne kuin sulla. Olen lähettänyt useita hakemuksia ja muutaman kerran ollut haastatteluissakin, mutta ei vaan irtoo paikkaa. Tuntuu uskomattomalta, koska edellisessä kaupungissa missä asuttiin, sain töitä todella helposti ja aina oli vielä varaa mistä valita.

Yhteistyössä