No voi Hemmetti!! taas jäin ilman!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
On se kumma kun ei saa vaikka haluais!
MÄ ymmärrän niiden naisten miehiä, joiden vaimo ei pihtaa. MEillä pihtaa tuo ukko, tai sitten se vaan nukahtaa, vaikka tietää, että mä oikeasti haluan seksiä.
Viime kerrasta on jo aikaa, lupas mulle jo eilen, siirti sitten huomiseen, ja nyt se onkin jo tunnin kuorsannut |O|O|O|O

Niin olis tehnyt terää kunnon pano!
aina vaan on niitä pikapanoja, joista ei saa itelle muuta kuin mällit reisille ja vitutuksen kun homma jäi kesken. Siitä on kauan, kun oon viimeks olut tyytyväinen seksin jälkeen |O

Alkuperäinen kirjoittaja piste.:
mä olisin tyytyväinen jos saisin edes pika panon.... jos tätä jatkuu vielä toista vuotta mä otan eron...

se vasta pahaa tekeekin, kun pitkästä aikaa saat, ja heittää vähän liukkaria kehiin, muutama työtntö ja se on siinä. Just kun alat itse lämpiämään :headwall:

Meilläkin ukko pihtaa ja silloinkun sitä sattuu samaan (n. kerran 4 kk) niin silloin se on sellainen pika sähläys. Paremat kiksit saan suihkussa hierovan suihkun kanssa tai kaalimatoni kanssa, mutta on sekin tylsää aina harrastaa vaan itsekseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:
Meilläkin ukko pihtaa ja silloinkun sitä sattuu samaan (n. kerran 4 kk) niin silloin se on sellainen pika sähläys. Paremat kiksit saan suihkussa hierovan suihkun kanssa tai kaalimatoni kanssa, mutta on sekin tylsää aina harrastaa vaan itsekseen.

sanos muuta.
Ne lelut olis kivaa vaihtelua, mutta mä heitin jo omani roskiin kun kyllästyin yksin sekstaamaan. suihku kelpaa silloin kun tarve iskee omaan kivaan.

minkälaisia miehiä teillä ?? en voi kun hämmästellä.. meillä menee "lujaa" 13 vuotta ollaan oltu yhdes ja minimi on neljä kertaa viikos.. ja mies pitää siitä huolen et saan aina ja kunnolla.. nautitaan monemmat :):)

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
minkälaisia miehiä teillä ?? en voi kun hämmästellä.. meillä menee "lujaa" 13 vuotta ollaan oltu yhdes ja minimi on neljä kertaa viikos.. ja mies pitää siitä huolen et saan aina ja kunnolla.. nautitaan monemmat :):)

Mulla on sellanen mies, jolla on suuret puheet ja pienet teot.

Sen kavereista ei varmasti kukaan uskois, ettei se pane kuin pakolla suurinpiirtein. Ronskit on puheet ja seksiinliittyvät, mutta kun päästään sänkyyn, kuorsaus on se mitä siellä yleensä saa aikaan.

Eikä johdu siitä, etteikö seisois, hyvin tuo on pystyssä kun on tarvis.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Mulla on sellanen mies, jolla on suuret puheet ja pienet teot.

Sen kavereista ei varmasti kukaan uskois, ettei se pane kuin pakolla suurinpiirtein. Ronskit on puheet ja seksiinliittyvät, mutta kun päästään sänkyyn, kuorsaus on se mitä siellä yleensä saa aikaan.

Eikä johdu siitä, etteikö seisois, hyvin tuo on pystyssä kun on tarvis.

otan osaa.. tuo ei kyl oo kivaa.. oikeastaan aivan kauheaa..

Tuskin se vika yleensä on miehessä, vaan suhteessa tai tunteiden laimeudessa. Ja pitkässä suhteessa on välillä hiljaisempaa, on kyllästymistä jne. Se on aivan luonnollista. Ei sonnnikaan jaksa samaa lehmää astua joka päivä.

Yhteistyössä