No uskaltaako sitä Reimaa ennää ostaa?

Juures Suikale

Aktiivinen jäsen
31.05.2007
2 905
1
36
Himputti. Elämäni ensimmäinen Reima-aloitus. Nyt jo nolottaa.

Pattiin vaan ottaa. Nyt nykymammat on sitten niin tarkkaa ja niiiiiiin olevinaan, kun erehtyvät laittamaan Reimaa lastensa piälle, ilkeitä katseita säteilöö joka puolelta.

No minkä puvun mie sitten saan ostoo?! Niin nätin välikausipuvun löysin, mutta se pentele sattuu olemaan Reimaa ja mie en ole omasta mielestäni niin tarkka ja niiiiiiiiiin olevinaan :snotty:

Öööh, tunnustan, että olen täydellisen pihalla tällaisista aiheista mutta miksi Reimaa ei siis saisi ostaa?? Hemmetti, ostin nimittäin just pari tuntia sitten pojalle Reima-välikausiasun... Eli tuleeko nyt niitä ilkeitä katseita ja MIKSI? Pitääkö repiä Reima-laput pois ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kääks:
Öööh, tunnustan, että olen täydellisen pihalla tällaisista aiheista mutta miksi Reimaa ei siis saisi ostaa?? Hemmetti, ostin nimittäin just pari tuntia sitten pojalle Reima-välikausiasun... Eli tuleeko nyt niitä ilkeitä katseita ja MIKSI? Pitääkö repiä Reima-laput pois ;)

ei pidä repiä lappuja pois, ellei puku ole ReimaTEC. Se se vasta kielletty onkin

mä just kaupassa miehelle nauroin, että aina olen vannonut että reimaa en osta,vaan ostimpas kuitenkin. ja nyt siis kaikki mammat hiekkalaatikolla tietää että HAA;REIMAA! TUO ON PALSTAMAMMA!

Kääks edelleen, on se remaTEC. Nyt meistä tulee hiekkalaatikkokiusattuja ;) Siis hinnasta kyse ilmeisesti? Mutta aika samanhintaisia ne välikausipuvut tuntui olevan, siis jos haluaa veden & tuulenpitävän (tosin ostin tapojen vastaisesti lyhyellä harkinnalla, kun pojalla ei ole kuin toppahaalarit ja asteita tänään mittarissa +14, eli ehkä olisin halvemmallakin päässyt)?

Ps. Aika presaukisia ollaan, ja kyllähän noi puvut on törkeen kalliita, on Reimaa tai ei...

Koko talven minä häpesin enkä uskaltanut lastani juuri ulkona käyttää, kun sillä ei ollut talvihaalarina ReimaTECiä eikä reimaa ollenkaan, vaan ihan muun merkkinen ja vielä aikoinaan alesta alle 100 e hintaan ostettu puku. Kosteutta ja tuulta pitää, mutta...

Oli hänelle semmonen ikivanha kulunut serkkujen vanha pihapuku, reimaa tietenkin, sitä sitten käytin jotta näkisivät, että kyllä meilläkin..

onneksi tuli kevät, on reimaTEC jo käytössä. Ja Legon takki. Kyllä nyt lapsen kelpaa. Olla kadehdinnan kohde.

Alkuperäinen kirjoittaja Reimaa ostanut jatkaa:
Ps. Aika presaukisia ollaan, ja kyllähän noi puvut on törkeen kalliita, on Reimaa tai ei...

No kun tuota miekin oon kattonut! Että mikä lienee ReimaTECin salaisuus, kun se niin ylypiäksi kantajansa äiteet teköö (muihen silmissä ) :/

Apua, siksikö kaikki tänään lapsiani kaupungilla katseli kun tytöllä lukee pipossa reima, haalarin rinnassa reimatec ja tumpuissa reimatec :o ja nyt en saisi käyttää vaikka maksoin setistä n.120?. Pojalle onneksi ostin vain UPEAN Lenne active setin: lierimallisen hatun, haalarin ja tumput. Ja 2-osaisissa taas tytöllä lukee kaikissa reima, muttei sentään perässä tec huh :o pojalla on ticket to heaven..

Ilmankos eräs yrittäjä kaupungilla sanoi, meillä olevan aina niin kauniisti puetut lapset (mitäköhän sekin ajatteli). Talvella käytin paljon Tintun ihania fleecehaalareita lakkeineen ja taas lapsia kehuttiin..

Onko sen oikeasti väliä, jokainen pukee mitä parhaakseen katsoo? Eikö? Minä ainakin tykkään pukea kaikki lapseni kauniisti mutta käytännöllisesti!

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Onko sen oikeasti väliä, jokainen pukee mitä parhaakseen katsoo? Eikö?

No ei luulis olevan. Mutta ihan oikeesti tiälläkin palstailee immeisiä, jotka kattoo kieroon moista häpeällistä touhua :xmas:

Mutta en mie tosissani ollut aloitusta tehessä. Totta helekutissa ostan sen Reiman puvun :p

Luulen että osa ihmisistä ei tiedä että ulko vaatteissa on materiaali eroja. Jotku kai sit tykkää pukee ne kuravaatteet päälle.
Itse olen huomannut että ku ostaa goretex vaatteita niin nuhat ei tuu niin helpolla. Mukavempi ulkoilla ku ei tuuli ja vesi pääse läpi!
Joskus ostin halvempia ja ei niin laadukkaampia ulkoilu vaatteita lapsille meni rahaa sit taas esim. antibiootteihin enemmän. Kurjaahan se on flunssaakin sairastaa.
Nuorimmalla oli gortex puku viime talven, eikä ollut flunssassa kuin yhden päivän koko vuoden aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Mut mitäs ku mie ostin tytölle reimaTECin välikausihaalariksi, mutta ne reiman pipot oli niin rumia, että ostin EXITin pipon. Tuleekohan pienelle jotain ongelmia siitä, että nuo on nyt eriparia :'(

Hyi sinua, miten lapsi tuosta nyt selviää ja kasvaa tasapainoiseksi nuoreksi ;)

Mut mitäs ku mie ostin tytölle reimaTECin välikausihaalariksi, mutta ne reiman pipot oli niin rumia, että ostin EXITin pipon. Tuleekohan pienelle jotain ongelmia siitä, että nuo on nyt eriparia :'(

Meidän tyttö saa sitten varmaan elämänsä traumat. Minä hölmö kun ostin reimatecin housut ticketin takin kanssa. (Ainakaan kukaan ei tiedä että on reimateccia, sen verran jää piiloon :D) Vitsi kun en tullut ajatelleeksi!!

No en oo kertaakaan jättäny ostamatta sen takia, että joku puupää kattoo kieroon. Siinäpä kattoo. Ne on hyviä vaatteita muiden hyvien joukossa. Mää ostan sitä hyväksi havaitsemaani merkkiä, mitä edullisesti saan.

Siis eikä :o Siis ounou :o Siis apua :o Lapsirukka ei nyt tiedä onko lintu vai kala!!

Uusimmat

Yhteistyössä