No tulipa kivasti paha mieli (lapsen nimestä ja kommentista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiru

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
14 798
5
38
Äitini oli maininnu tutullensa, että meidän lapsen nimeksi tulee Andreas ja tää mies oli sanonu että "voi raukkaa, varmasti koulukiusataan" :o

Siis miten *****n juntti maa tän täytyy olla että ei kestetä vähääkään vieraampaa nimeä ku Pekka ja Jukka? Andreas kun ei TODELLA ole mikään harvinainen nimi.

Ja miten on ne käytöstavat että tollasta mennään sanomaan lapsen mummille?! :o

Mulle ei tulis mieleenkään, vaikka lapsen nimeksi tulisi arse...

Hitto että tuli paha mieli, eli on noita ihmisiä olemassakin, ei vain palstalla, ikävä kyllä.

Voi kun tietäsit mitä mein likkojen nimistä on sanottu :laugh:

Mutta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Andreas on TODELLA kaunis nimi ja ainoa joka häntä siitä koulussa kiusaa on ko. ukon jälkeläiset, jotta ukkeli vois sitten vaan katsoa sitä peiliä ja ihmetellä ääneen.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Mutta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Andreas on TODELLA kaunis nimi ja ainoa joka häntä siitä koulussa kiusaa on ko. ukon jälkeläiset, jotta ukkeli vois sitten vaan katsoa sitä peiliä ja ihmetellä ääneen.

Kiitos, tuota kaipasinkin! :/
Ollaan kyllä valittu se meidän mielestämme rakkain ja kaunein nimi niinku jokainen vanhempi, joten ihmettelen miten joillakin on tarvetta tollasiin kommentteihin. Vielä aikuinen n.50v mies? :o

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

no peesi!

Mitäs jos mummi on itse sitä mieltä, että nimi on kamala, mutta ei uskalla sitä teille suoraan kertoa. On vaan keksinyt, että muka joku tuttu olisi nimeä haukkunut.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no en yhtään ihmettele tuota kommenttia mitä on sanottu :D

Ai millä tavalla? Ja päätit että sun täytyy saada sanoa tämä, kun vielä kerroin kuinka paha mieli tuli? Mistä teitä sikiää... huh.

Taas joku idiootti anonyymi heittelee typeriä ja junttimaisia kommentteja. Hieno nimi pojalla, jos joku perähikiän Pertsa, Teukka ja Keke ei sitä ymmärrä, niin älä tosiaan välitä :hug:

Mikään nimi ei miellytä ihan kaikkia. Ainoa asia, mikä merkitsee, on se että itse tykkää oman lapsensa nimestä.

Ihmetyttää eniten se, mikä oli äitisi motiivi kertoa asiasta sinulle :/

No olipa kyllä törkee, mutta eipä tommosista kannata välittää, kaikkia kun ei voi miellyttää. Meidän kuopuksen nimen on haukkunut moni sukulainen, eikä mua hetkauttanut yhtään, koska meistä se oli paras mahdollinen nimi lapsellemme.

Minustakin tuntuu, ettei mummo itsekään pidä nimestä. Miksi sen muuten olisi kertonut ja pahoittanut mielesi :o Keskitty juttu voi myös olla. Kuitenkaan ei kannata välittää toisten mielipiteistä :)

Andreas on nätti nimi, eikä varmasti lasta koulukiusata tollaisen nimen takia.
Sen voin kyllä sanoa, ettei kukaan sen kaveri sano sitä omalla nimellään. Sitä sanotaan nimellä Anttu, Andu, Andru, tai jostakin sukunimestä väännetyllä lempimimellä :D

tämä ei asiaa nyt muuta suuntaan eikä toiseen mutta en voi olla sanomatta tähän että olen kyllä aina tykännyt oikein kovasti Andreas-nimestä, se on kaunis nimi. Juntit kommentoi yleensä junttien kommentteja...ei niille mitään kauhean suurta painoa kannata antaakaan, niinkuin tässä on jo sanottu.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Mun mielestä sun äitisi on juntimpi, kun kertoi tollaisen kommentin sulle...

No kyllä mä sanoinkin että miks ihmeessä sun piti kertoa toi.
Juntti maa juntti mies ja juntti äiti :D

Älä nyt koko maata hauku yhden sukulaisesi takia... On täällä pahempaakin tapahtunut, kuin että joku haukkuu yhtä nimeä. Ei siinä, ihan nätti nimi.

Yhteistyössä