No tarviiko ne muksut rasvaa vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

The Maiden

Aktiivinen jäsen
28.09.2009
1 576
0
36
Noissa poinzin välipalaohjeissa on aina tyyliin että, "vähärasvaista kevytlevitettä ohuesti rusleivän päälle" jne. Ja päälle rovautetaan esim puolukoita.

Ja Kauneus & Terveys-lehdessä oli neuvottiin valmistamaan murrosikäisille todella vähärasvaisia välipaloja.

Itse en ole ajatellut, että normaalipainoisen tulisi vältellä rasvaa sen kummemmin, enkä varmaan saisi itse noita pointzin välipaloja alas. :x Eikä tulisi mieleeni tuputtaa muksuille mitään ruisleivänkänttyä jossa harmaa kerros jotain kevytleviä.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Meillä käytetään Oivariinia ja voita. Rasvattomia ja kevennettyjä en suostu ostamaan tai tarjoamaan. En usko niiden terveellisyyteen, päin vastoin.

Näin on, ei nuori ole koskaan rasvasta lihonnut vaan epäterveellisestä roskaruuasta, jota syödään ihan liian isoja annoksia koska maku on niiiin hyvää ja karkeista tms. hiilarisotkuista

tottakai ihminen tarvii rasvaa. Onhan se nyt selvää jos vähänkin ajattelee ihmiskropan toimintaa. Ja mitä mä olen lukenut kaikenmaailman tutkimuksia, olen tullut siihen tulokseen että niitä kovia rasvoja ei tarvii pelätä. Päinvastoin.

Itessäkin huomaa miten paljon paremmin voi kun syö oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuuluu ihan normimenuuseen:
Aivot tarvitsevat oikeata rasvaa (voi) kehittyäkseen.

No eipä kyllä ole näin! Rasvaa keho tarvitsee, ja aivot kasvaakseen, mutta ei voita. Rypsiöljyä, kyllä. Mielellään kylmäpuristettua. Sitä kehoitetaan lisäämään vauvojen ja lasten ruokiin ja muuten pysymään rasvattomalla linjalla. Kovia eläinrasvoja (maitorasva) ei ihminen elääkseen tarvitse, päinvastoin. Oivariiniä käytämme silti, en usko että se kohtuukäytössä haittaakaan. Kevytmaitoa juodaan, koska mies ei suostu juomaan rasvatonta.

Alkuperäinen kirjoittaja kisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuluu ihan normimenuuseen:
Aivot tarvitsevat oikeata rasvaa (voi) kehittyäkseen.

No eipä kyllä ole näin! Rasvaa keho tarvitsee, ja aivot kasvaakseen, mutta ei voita. Rypsiöljyä, kyllä. Mielellään kylmäpuristettua. Sitä kehoitetaan lisäämään vauvojen ja lasten ruokiin ja muuten pysymään rasvattomalla linjalla. Kovia eläinrasvoja (maitorasva) ei ihminen elääkseen tarvitse, päinvastoin. Oivariiniä käytämme silti, en usko että se kohtuukäytössä haittaakaan. Kevytmaitoa juodaan, koska mies ei suostu juomaan rasvatonta.

rypsiöljy taitaa kuule olla luonnollisista rasvoista huonointa. Kehotetaan joo ja katos vaan miten huonosti ihmiset voi, pienestä pitäen. Nimenomaan maitorasvojen terveellisyydestä on nyt tehty tutkimuksia ja ne on todettu erittäin terveellisiksi. Toinen tosi hyvä on kookosrasva. Suosittelen tutustumaan uudempaan tietoon.

Yhteistyössä