No siitä "alakerran" puskasta/puskattomuudesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piikikäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piikikäs"

Vieras
No niin. Ennen lasta oli enemmän aikaa keskittyä itsensä huoltoon ja silloin oli ihan ok että siisti tuon "alakerran puskan" ehkä joka päivä/ tai joka toinen päivä.. mutta nyt.. ei mulla ole juurikaan aikaa jäädä suihkuun mitään ylimääräisiä toimintoja tekemään, ja inhottavaa kun ei kerkeä ajelemaan niin usein kuin pitäisi ettei tuli sitä saakelin kutittavaa ja pistelevää sänkeä.. SIISPÄ, Hyviä vinkkejä otetaan vastaan millä säästyisin pidempään tuolta inhottavalta sängeltä ja millä konstilla itse siistitte paikat?

Itse olen harkinnut jotakin alapään sokerointia tai vahausmenetelmää jollakin kosmetologilla. Vai keskittyykö ne pelkästään tohon yläpäähän? Eniwei kyllä jotkut niitä alapään vahauksiakin tekee.

Näin loppuraskaudesta maha on niin iso, ettei sinne mitään näe, paitsi peilin kanssa, mutta on ärsyttävää sheivailla.

Alkuperäinen kirjoittaja alapään vahaus;24706229:
Itse olen harkinnut jotakin alapään sokerointia tai vahausmenetelmää jollakin kosmetologilla. Vai keskittyykö ne pelkästään tohon yläpäähän? Eniwei kyllä jotkut niitä alapään vahauksiakin tekee.

Näin loppuraskaudesta maha on niin iso, ettei sinne mitään näe, paitsi peilin kanssa, mutta on ärsyttävää sheivailla.

tuo olis kyllä paras, mutta mulle liian kallis.. ainakin toistaiseksi.

No sanon nyt suoraan mielipiteeni että kuinka kauan siihen toosan ajeluun oikein menee aikaa jos ei kerta ole enää aikaa sitä suihkussa ajella? Itselläni kolme lasta ja sheivaan puskani ihan samanlailla kuin ennenkin. Mutta tosiaan,jos haluaa pidempiaikaisia ratkaisuja niin pitää kääntyä kosmetologin puoleen. Vahaus ja sokerointi ovat muutenkin parempi ratkaisu kaikkiin karvoihin koska siinä karva irtoaa juurineen ja pistävää sänkeä ei tule. Sheivauksessa karva katkeaa ns.keskeltä ja tämä aiheuttaa pistävän sängen jo muutaman päivän päästä.

Höylään sääret ja kainalot, mutta alapäätä (tai siis päitä, mieskin sitä käyttää) varten on ostettu ladattava ja pestävä ladyshaver. Mulle ei ainakaan tule sen kanssa sitä kutittavaa sänkeä ja sillä saa hyvin kaikki pois.

Nyt on kanssa kyllä käyttö jäänyt vähemmälle, kun on toi maha edessä. Mutta mies saa sen ajella silloin tällöin.

Yhteistyössä