No siis JEE!!!!! 64,8kg!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanaa, mä painoin kanssa vuosi sitten 83, ja nyt 65kg!! Ihanaa, vaikka vielä pitäisi saada pari-kolme kiloa pois.. Olen sen verran lyhyenläntä, että pari pois niin olisin tyytyväinen :) Raskauskiloja olivat nämä kilot, onneksi eivät tulleet jäädäkseen :)

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Onnittelut!
Mulla sama projekti menossa, lähtönä 78, tavoite 68 tai vaikka vähän alle, mutta ensin nyt tuo 68. Mulla mennyt kuukaudessa melkein 5kg, mutta varmasti oli osittain vaan turvotusta, joten nyt tahti kyllä hidastuu pakostakin jonkin verran.

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Onnittelut, onnittelut ja vielä kerran onnittelut :D Mä painoin viime vuonna 65 ja nyt likeemmäs 80 :( Tosin sitä edellisenä 90... Jojoko?

Joo, mä painoin 16-vuotiaana 60kg, 18-vuotiaana 97kg, 20-vuotiaana 63kg... Ihan syömishäiriöistä kärsin silloin.

Tulin raskaaksi ja painoin 70kg suunnilleen niihin aikoihin, söin siis silloin jo normaalisti. Raskauksien aikana (oli siis kaksi raskautta peräkkäin) lihosin niin että jälkimmäisen jälkeen painoin 93kg. Siitä on nyt kaksi vuotta ja tosiaan, ilman syömishäiriöongelmaa olen laihtunut tähän nykyiseen painoon. Wihii :D

Nyt en enää tarvitse laihtua yhtään! Tää on niin hyvä :D

[QUOTE="vieras";24534333]hieno saavutus! Miten oot pudottanut painoa?[/QUOTE]

70 kiloon asti suunnilleen, paino putosi itsekseen. No, siis meillä oli kaikki täsyjyvää, paljon vihanneksia, mahdollisimman vähän marinoituja lioja ym. Mutta ei siis mitään ihmeellistä..

Sitten multa hajosikin vaaka, kun ajattelin kokeilla karppaamista.. No en karppaa vieläkään mitenkään orjallisesti. Syön kyllä täysjyväpastaa, ruisleipää välillä, ym. Välillä myös karkkia tai sipsejä jne. Mutta peruslinjauksena se että välttelen, no, lähinnä perunaa, maissia ja vaaleita jauhoja..

Olin tosi yllättynyt kun vaa'an hajoamisen jälkeen kävin parin kuukauden päästä neuvolan vaa'assa ja paino oli 66kg. Luulin että huuhaata koko "karppaushomma" ja vielä kun enhän mä sitä nyt niin ihmeellisesti noudattanut :D Mut.. Ihan kiva..

[QUOTE="mie";24534378]Onnea! Ja todennäköisesti painat vielä vähemmänkin, kun olit varmaan tuolla Prismassa vaa´alla vaatteet päällä - ainakin toivottavasti :D[/QUOTE]

Joo :D Vaikka heti tuli hinku katsoa että "jos mä riisun nää kengät ja painavat housut niin paljonkohan mä painaisin...". En tehnyt sitä kuitenkaan :D Oli toi jo sen verran upea tulos!

[QUOTE="vieras";24534552]Miten olet laihtunut? Kerro vinkkejä! Niin ja hieno juttu![/QUOTE]

Ei mulla oo mitään erityiskeinoja kertoa... : /

Syön silleen että on hyvä olo..

En harrasta liikuntaa mutta kävelen yleensä paikasta toiseen jos matka ei ole pitkä.. Emmä silleen tiiä että miksi toi paino tippuu. Yritän vaan muokata ruokavaliota ja muutenkin elämää silleen että mulla olis hyvä olo fyysisesti, kun se sitten vaikuttaa siihen psyykkiseenkin puoleen ja silleen..

Mitähän mä hölötän :D

[QUOTE="laihduttaja";24534771]mä painan nyt 80kg ja oispa mahtavaa jos vuoden päästä olisin samassa kun sie!! Maanantaina alotin karppaamaan ja vaikeelta tuntuu...[/QUOTE]

Kyllä se onnistuu, kun luotat itseesi ja pidät itsekuria yllä. Etkä luovuta johonkin repsahdukseen! Tsemppiä!

Kyllä se onnistuu, kun luotat itseesi ja pidät itsekuria yllä. Etkä luovuta johonkin repsahdukseen! Tsemppiä!

Tää on kyllä hyvin sanottu. Koska mä repsahtelen vähän jatkuvasti, useimmiten silleen pienesti (esim. viime viikonloppuna mansikkakermakakkua ja fetakanapiirakkaa lehtitaikinapohjalla, tai sipsejä tai...). Jännä juttu on että mitkään herkut ei enää uppoa samaan tahtiin kuitenkaan kuin aiemmin :D

Oho! Tänä aamuna paino oli 62,9kg :O

Mä sitten puhuin ton miehenkin alottamaan tän saman ruokavalion parikohan viikkoa sitten, niin tänä aamuna hän painoi saman verran kuin sillon kun tavattiin. Viitisen kiloa siis olisi pudonnut paino.

Yhteistyössä