No ostatko itsellesi 90e tai yli vaatteita??

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Kallein vaate minkä olen ostanut, oli 400 euron jakkupuku. Nyt en kyllä enää ostais kun on lapsukainen, menee muuhunkin :D Mut sillon ostin kun olin lapseton ja töitä varten sen ostin.
mun kallein "vaate" oli hààpukuni 1600 euroa. mutta musta on hienoa kun joskus lòytàà halpisjuttuja, esim farkut 15 euroa yms, pààasia ettà istuu hyvin. ennen ostin kalliimpia vaatteita (jakkupukuja yms). vàhemmàn ja parempaa. nyt enemmàn ja halvempaa (sitten vanhat ei muuta kun kirpparille). kenkàostoksissa en vielàkààn tingi....
Mä löysin ennen mulle sopivia farkkuja 29e kappale. Sitten se liike lopetti ja nyt taas sopivat farkut on 80-200e :(

ymmàrràn. mullekin on kaikkein tàrkein ettà vaate on mulle ok ja istuva. silloin voinkin maksaa sen 200 euroa.
 
Vieras
Perustoppeja ja muita ostan halvemmalla, mutta esim takit, kengät ja ulkoiluvaatteet saavat helpostikin maksaa tuon verran. En vastannut siihen toiseen ketjuun joten kommentoin sitäkin; ulkoiluvaatteet lapsille voivat tuon yli maksaakin, kengät taitaa yleensä olla vähän alle 90e.. Niin joo ja olenhan mä joitain alusvaatteita itselleni ostanut mitkä on olleet kalliimpia. Mutta kht:llä elellessä ei ainakaan kovin montaa tuon arvoista ostosta voi kuun aikana tehdä. ;)
 

Yhteistyössä