No onkos se kiellettyä olla kotona hiprakassa vauvan nukkuessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no se meni näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä se raja että kännejä ei kotona vedetä ja aina oltava lasta varten selvä aikuinen. Itse harvemmin edes otan ja mies menee muualle jos haluaa ottaa reilummin. Tulee sitten vaan nukkumaan. Minusta tää asia ei oo yksioikoinen ja me ollaan aateltu kuvio näin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis olenko joidenki mielestä muka jokin juoppo kun halusin juoda 3 lonkeroa...
ja miksi tunnen tästä syyllisyyttä? johtuneeko siitä että vanhemmat oli alkkiksia?! :(
Vai siitä että mies paasaa kuinka pahaa on olla humalassa...
en edes enää kehtaa jotenkin ottaa mitään alkoholia miehen kanssa koska hän on tehnyt siitä niin pahan jutun.

No et oo juoppo, mutta mun mielestä jommankumman täytyy olla periaatteessa siinä kunnossa että pystyy ajamaan autoa jos vaikka lapselle sattuu jotain tai sairastuu yhtäkkiä niin että täytyy lähteä lääkäriin. Ok, pääseehän taksillakin, mutta en haluaisi enkä kehtaisi lähteä taksilla viemään kännissä. Enkä edes hiprakassa.

Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis olenko joidenki mielestä muka jokin juoppo kun halusin juoda 3 lonkeroa...
ja miksi tunnen tästä syyllisyyttä? johtuneeko siitä että vanhemmat oli alkkiksia?! :(
Vai siitä että mies paasaa kuinka pahaa on olla humalassa...
en edes enää kehtaa jotenkin ottaa mitään alkoholia miehen kanssa koska hän on tehnyt siitä niin pahan jutun.

No et oo juoppo, mutta mun mielestä jommankumman täytyy olla periaatteessa siinä kunnossa että pystyy ajamaan autoa jos vaikka lapselle sattuu jotain tai sairastuu yhtäkkiä niin että täytyy lähteä lääkäriin. Ok, pääseehän taksillakin, mutta en haluaisi enkä kehtaisi lähteä taksilla viemään kännissä. Enkä edes hiprakassa.

Niin ja vaikka se lapsi nukkuisi, niin se voi herätä ja hiprakassa oleva aikuinen käyttäytyy aina vähän erilailla kuin selvinpäin. Lapsi kyllä vaistoaa sen ja saattaa pelätä.

Yhteistyössä