no onko tää nyt eriarvoistamista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhannus pilalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juhannus pilalla

Vieras
meillä asuu kaks minuh lasta ja kaks meidän lasta...aamulla oltiin meidän lasten kanssa kaupoilla ja ne sai karkkilaatikot ja minun lapsille tuotiin myös ja ne söi ne myöhemmin.(ja se oli ihan ok) myt meidän lapset on päiväunilla ja annoin lauantaipussit minun lapsille ja mies sai hirveet kilarit, että kohtelen lapsia epätasa-arvoisesti, kun en ootattanut, että kaikki on hereillä ja antanu karkkeja vasta sitten...tein köhän nyt ihan hirveen väärin?
Toi on siis meidän perheen riidanaihe numero 1 toi lasten tasavertainen kohtelu...

juu, kyllä aion antaa pussit pienemmille heidän herättyään, 7v ja 9v on nuo minun lapset ja 2 ja 4v nuo meidän lapset! Taitaa se vähän nipo olla...ja jostain syystä nyt hermo niin perskuleen kireellä muutenki...

No jo... Mitäs väliä sillä on millon isommat ne karkit syö, jos pienemmätkin saa oman osansa? :headwall: Olisko mies hermostunu, jos jako olis menny toisin päin? Ensin pienet, sitten isot?

Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
No jo... Mitäs väliä sillä on millon isommat ne karkit syö, jos pienemmätkin saa oman osansa? :headwall: Olisko mies hermostunu, jos jako olis menny toisin päin? Ensin pienet, sitten isot?

Niinpä...toi just on se pointti! ei ois tuosta jaosta noinpäin hermostunu tai tuskin ees ois lainkaan reagoini koko asiaan jos olis mennyt noin päin!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niinpä...toi just on se pointti! ei ois tuosta jaosta noinpäin hermostunu tai tuskin ees ois lainkaan reagoini koko asiaan jos olis mennyt noin päin!

Sanoitko miehelle tuota? Ja jos sanoit, tajusko ollenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei voi olla totta!

Yhteistyössä