No onko se sitten hyvännäköistä jos on hiustenpidennys josta huomaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalluppia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalluppia

Vieras
että ne on pidennykset tyylliin Johanna Tukiainen? Onko sellanen feikkipitkätukka myös ihana? Täällä niin puolustellaan, että naisella kuuluu olla pitkä tukka....

Minä en ainakaan halua jonkun toisen hiuksia päähäni! Jotenkin karmeaa, dickensmäistä, että toiset joutuvat myymään hiuksiaan ja sitten toisaalla revitellään jutuilla, kuinka naiset ovat sitä ja tätä kun heillä lyhyet hiukset.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Minä en ainakaan halua jonkun toisen hiuksia päähäni! Jotenkin karmeaa, dickensmäistä, että toiset joutuvat myymään hiuksiaan ja sitten toisaalla revitellään jutuilla, kuinka naiset ovat sitä ja tätä kun heillä lyhyet hiukset.

Niinpä...huvittavaa lukea vastauksia, kuulostaa uskomattomalta, miten suurinosa täällä on sitä mieltä että naisella kuuluu olla pitkä tukka...oli sitten oma tai ei :) tai oli sitten hvyännäköinen tai ei, pääasia että mies tykkää!

No, itsellä on peruukkeja vino pino, ne on kivoja....mutta joillakin on hyvä ne pidennykset,jos on kovin ohut tukka. Paksutukkainen ei mahdu enää ovesta ulos jos sellaiset laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kalluppia:
että ne on pidennykset tyylliin Johanna Tukiainen? Onko sellanen feikkipitkätukka myös ihana? Täällä niin puolustellaan, että naisella kuuluu olla pitkä tukka....

Pidennykset erikseen..tosin niitä ottaa useemmin naiset jotka kasvattaa lyhyistä pitkiksi.. en itse lämpene ajatukselle..varsinkaan tyyliin Johanna Tukiainen yms.

:D mul on ollut pidennyksiä vaikka kuinka monta kertaa. ja silloin on pidennykset tehty oikein kun siitä ei erota onko ne omia vai vieraita hiuksia. Tukiainen on saattanu siis käydä vähän eritasosella kampaajalla sitte.

Mä harrastan teatteria sun muuta hupaisiaa joten peruukkejakin löytyy kyllä, mutta niitä en sitten normitilanteissa kyllä pistä.
Nyt on omatkin hiukset kasvaneet jo sen verran pitkiksi että ei oo aiheellista pidennyksiäkään ottaa.
Otin itse alkujaan silloin kun oli lyhyet hiukset ja aloin kasvattaa pitempää.

Yhteistyössä