Hiustenpidennys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninni

Vieras
Mulle tehdään aidoista hiuksista maanantaina hiustenpidennys pienillä sineteillä. Voinko laittaa tukkaa sen jälkeen kiinni, esim. ponnarille, vai näkyvätkö ne sinetit ?

Entä onko hoitaminen todella työlästä, esim. pesu ja kuivaus ?

Mulla on ollut aina melko lyhyt tukka ja se kasvaa todella hitaasti. Hiukset ovat kuitenkin paksuudeltaan ehkä normaalia vähän paksummat, ainakin hiuksia on määrällisesti todella paljon. Jännittää vähän, että miten osaan sitä pitkää tukkaa sitten edes laittaa mitenkään, kun en halua "roikottaa" sitä vaan päätä myöten.

Olin Yhdysvalloissa käymässä viikko sitten ja kun sattumalta löysin sieltä tuota tukkaa, niin oli ihan pakko ostaa. Löytyi täydellinen väri ja hiukset olivat oikeasti tosi halvat.

Voit hoitaa ihan normaaliin tapaan samoilla pesu- ja hoitoaineille kuin omaakin tukkaasi. Alkuun voi olla vähän opettelua sen kanssa, jos sulla ei oo aiemmin ollut pitkiä hiuksia.

Aika helposti ne kyllä näkyy.. ainakin jos hiukset lyhyet ja sinettejä "korkealla".. kaverille tehtiin MicroRing -tekniikalla muutama viikko sitten, ja todella helposti kävi! Hyvin pysyneet, yks sinetti lähteny irti. Sitä kyllä suosittelen..

Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Aika helposti ne kyllä näkyy.. ainakin jos hiukset lyhyet ja sinettejä "korkealla".. kaverille tehtiin MicroRing -tekniikalla muutama viikko sitten, ja todella helposti kävi! Hyvin pysyneet, yks sinetti lähteny irti. Sitä kyllä suosittelen..

Eli eikö tukkaa voi pitää kiinni lainkaan ? :( Olen niiiin haaveillut ponnarista monta vuotta...

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:

Eli eikö tukkaa voi pitää kiinni lainkaan ? :( Olen niiiin haaveillut ponnarista monta vuotta...

voit toki pitää, mutta vähänkin kireempi kampaus/ponnari saa sinetit näkymään. Nimimerkillä: kokemusta on.

Voi pitää ponnaria! Jos sinetit on hyvin laitettu niin niiden ei pitäisi näkyä, on tukka sitten auki tai kiinni. Lyhyessä tukassa oma "hiusjuuri" alkaa helposti hapsuttaa, varsinkin jos on oma hius on paksua. Surostusraudalla tämänkin ongelman saa ratkaistua. Shampoot ja hoitoaineet kannattaa ehdottomasti ostaa kampaamoliikkeestä!! Eli kunnon hoitoaineet ja hiusta kannataa hoitaa huolella niin saat sen pysymään hyvänä. Jos kampaaja laittaa sulle nämä hiukset niin kysele häneltä hoito-ohjeet!

Yhteistyössä