No onko laihat naiset teistä rumia?

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Tuli tosta Susanna Rahkamosta mieleen, kun musta se on ihan nätti täti, vaikka puhuu ehkä tyhmiä.

Niin ja taka-ajatuksena se, kun sisko on vihjaillut, että mun pitäisi lihoa, niin alkaa vähän ahdistaa, että minkäpaksuinen nainen oikein ois hyvä, ettei muita alkais ällöttää. :ashamed:
Määrittele laiha. Hoikka/laiha on hyvännäköinen, jos ei ole anorektinen.
en osaa määritellä. painoindeksin perusteella mua on joskus täälla sanottu liian laihaksi, mutta itsestä ei tunnu siltä. (18,4)
Mulla on sama painoindeksi kun sulla (laskin juuri äsken elämäni ensimmäistä kertaa :D ), mutta en tod. pidä itseäni liian laihana tai edes heikkona. Ja eipä ole kukaan muukaan mun painoani kommentoinut.

Taas toisaalta mun hyvä ystäväni tuskailee painonsa kanssa, on kuulemma liikaa painoa, ja mun mielestä hän näyttää tosi hyvälle... Muodot on oikeissa kohdissa :)

piitu
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
niin tai näin, aina on värinpäin. jos jotain sanon :/
ei van Rukoilijasirkkaa ei ole kehuttu kauniiksi palstalla ainakaan kahteen tuntiin. nätti olet, mutta miksi ihmeessä niitä kehuja pitää kalastella...

..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Mun mielestä naisen kuuluu näyttää naiselta eikä teinipojalta. Siis vartaloltaan. Eikös se oo niin, että homomiehet vaikuttaa muotimaailmassa ja siksi siellä tykätään just poikavartaloisista "naisista". Näin vaan lukenut jostain :) Mut kyllä mun mielestä miehessä on jotain vikaa, jos se haluaa itselleen laudan, jossa on reikä, mitä rassata...
Kyllä mun mielestä on miehessä vikaa jos ottaa noin idioottin ajatusmaailman omaavan puolisoksi.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja piitu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
niin tai näin, aina on värinpäin. jos jotain sanon :/
ei van Rukoilijasirkkaa ei ole kehuttu kauniiksi palstalla ainakaan kahteen tuntiin. nätti olet, mutta miksi ihmeessä niitä kehuja pitää kalastella...
Joo, oon kato ongella suorastaan. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Mun mielestä naisen kuuluu näyttää naiselta eikä teinipojalta. Siis vartaloltaan. Eikös se oo niin, että homomiehet vaikuttaa muotimaailmassa ja siksi siellä tykätään just poikavartaloisista "naisista". Näin vaan lukenut jostain :) Mut kyllä mun mielestä miehessä on jotain vikaa, jos se haluaa itselleen laudan, jossa on reikä, mitä rassata...
mä itseasiassa voisin tätä peesailla.

ja mikäli mennään mun omaan naismakuun (bi kun olen) niin tykkään et naisella on tissii ja pyllyy :D ;) :whistle: :p
Olipa ikävästi sanottu...

Nimimerkillä lautapeli reiällä ja laholla päällä.

Mutta onneksi naisellisuus ei ole vartalosta kiinni ja on myös miehiä, joille kroppa on kiva lisä kokonaispakettiin, ei pääasia.
Mä en tarkottanut luonnostaan sellaiselta näyttäviä naisia, vaan niitä jotka oikeesti tuota yrittävät. Musta se on rumaa :x

V-ivian

ja mikäli mennään mun omaan naismakuun (bi kun olen) niin tykkään et naisella on tissii ja pyllyy :D ;) :whistle: :p

Mutta onneksi naisellisuus ei ole vartalosta kiinni ja on myös miehiä, joille kroppa on kiva lisä kokonaispakettiin, ei pääasia.
Mä ainaki tossa aikasemmin hain juurikin sitä että naisellisuus ja sellanen "naisen pehmeys" ei ole kiinni pelkästä ulkonäöstä, siihen vaikuttaa moni muukin seikka.

bg
Musta pitkä nainen on kaunis, ei painolla niin väliä, kunhan on pituutta = näyttävyyttä.

Rahkamo on, kuten eräällä toisella palstalla osuvasti sanottiin, kuin kuivan kesän orava. Ruma ja aivan liian luiseva.

Millipidetär
minun makuuni ei ole ääripäät eli sairaanloiset laihat naiset (varsinkin jos ylitreenattuja kuin joku madonna) eikä myöskään lihavat naiset...liika läski pyöristää kasvot kamaliksi mutta samoin liian laiha näyttää luurangolta. Normaalipainoinen nainen jolla on sopusuhtaiset pyöreät rinnat ja lantiossa kaarta miellyttää minua eniten.

Mut kyllä mun mielestä miehessä on jotain vikaa, jos se haluaa itselleen laudan, jossa on reikä, mitä rassata...
Kerron vialliselle miehelleni terveisesi kunhan se illalla kotiutuu.
Jos syömiseltäni ehdin.

Tosiasia on, että kun aloitin työt niin nelisen kiloa hävisi johonkin, ja olen nyt sitten tällainen kuivan kesän kusiainen.

Koska olo on kuitenkin mitä mainioin, niin täytyy varmaan vaan oppia elämään asian kanssa. Sekä mun, että miehen.

Nyt naiset herätys
Miten te naiset jaksatte näin paljon vouhottaa painoasioista?

Katsokaa vaikka Slummien miljonääri tai pohtikaa kuinka vähän tuomioita raiskaajat ja muut ihmisrikoksia tekevät saavat!

Käyttäisitte naiset voimavaranne johonkin parempaan ja järkevämpään, ette te nyt niin tyhmiä ole, että haaskaisitte energianne johonkin näin triviaaliin.

JONSERED Karhunkantaja

Mä en tarkottanut luonnostaan sellaiselta näyttäviä naisia, vaan niitä jotka oikeesti tuota yrittävät. Musta se on rumaa :x
Sairasta se on, jos tahallaan itseään näivettää. Ja sairaus on rumaa. Oli se sitten päässä tai muussa kropassa. :)

Ja minä pidän kaiken näköisistä naisista ja miehistä. ;)

Kauneutta naisen vartalolla on sopusuhtaiset muodot vyötäröllä ja lantiolla. Rinnat on taas makuasia josta jokainen on omaa mieltään. Musta rintojen tulee olla pienet ja terhakkaat.
Rukoilijasirkkassa kaikki on on ihansti ja vartalo hyvän mallinen joka puolelta.
Se miltä vartalo näyttää kokonaisuutena on tärkeää eikä se miten paljon painaa tai mikä on painoindeksi. Sekään kun ei kerro totuutta miltä joku näyttää. Liika on liikaa ja liian vähän karmivaa.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Tutankhamon:
Kauneutta naisen vartalolla on sopusuhtaiset muodot vyötäröllä ja lantiolla. Rinnat on taas makuasia josta jokainen on omaa mieltään. Musta rintojen tulee olla pienet ja terhakkaat.
Rukoilijasirkkassa kaikki on on ihansti ja vartalo hyvän mallinen joka puolelta.
Se miltä vartalo näyttää kokonaisuutena on tärkeää eikä se miten paljon painaa tai mikä on painoindeksi. Sekään kun ei kerro totuutta miltä joku näyttää. Liika on liikaa ja liian vähän karmivaa.
:heart: beibe. :hug:

nape
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt naiset herätys:
Miten te naiset jaksatte näin paljon vouhottaa painoasioista?

Katsokaa vaikka Slummien miljonääri tai pohtikaa kuinka vähän tuomioita raiskaajat ja muut ihmisrikoksia tekevät saavat!

Käyttäisitte naiset voimavaranne johonkin parempaan ja järkevämpään, ette te nyt niin tyhmiä ole, että haaskaisitte energianne johonkin näin triviaaliin.
Mistä tiedät miten paljon naiset täällä puuhaavat muuta ja osallistuvat vaikka ja mihin?? ei voi tietää....olen ennemminkin sitä mieltä, että ne pohdinnat voidaan jo unohtaa ja tehdä jotain niin myös sinä voit.

Joopa joo
Siirappi valuu....... :x

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Joopa joo:
Siirappi valuu....... :x
Niin valuu... Ihanaa! :heart:

liian laihat on.
ja tää on vaan mun mielipide, itse olin omastamielestäni rumempi sillon ku olin 10kg kevyempi, nyt kun on lähellä normipainon alarajaa niin alkaa jo näyttää ihmiseltä..

siis toki mä näytän hyvältä vaikka jätesäkissä, mutt akuitenkin B)

epävarma elli
:heart: beibe. :hug:

Laitahan rukoilijasirkka joku vartalokuva, koska haluun nähdä mikä on hyvän mallinen laihuus:D!! Mulla on kans oman laihuuden kanssa usein hirmu pähkäily, et näyttääkö hyvältä vai ei. Minä oon kans nätti ja luut ei törrötä, mutta luut on vaan niin ohuet, että näyttää laihalta..
Alipainoinen olen, mutta geenit on sellaset ennen liho kuin korkeintaan 2kg.

tiedän olevani nätti, ainakin kasvoilta, mutta silti laihuus on mulle "ikuinen" probleema. Jokaisellahan on joku ulkoinen seikka, mitä haluisi itsessään muuttaa, tai mikä ainakin askarruttaa. Olisi ihana viettää edes päivä naisellisen kurvikkaana ja katsoa kumminko viihtyy paremmin:D

Yhteistyössä