Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Pitäisikö veitset kieltää, vai oliko tämäkin puukotus vain yksittäistapaus?
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:mitä jos mies on oikeasti lyönyt itse
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja mutta:mitä jos mies on oikeasti lyönyt itse
juu... aivan niin... niinhän sen täytyy mennä...
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja x:Pitäisikö veitset kieltää, vai oliko tämäkin puukotus vain yksittäistapaus?
häh?![]()
tuossahan sanottiin että kyseisellä naisella on jo aiemmin tullu tuomio puolisonsa puukottamisesta!!! siihen mie viittasin... en veitsiin.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja mutta:mitä jos mies on oikeasti lyönyt itse
juu... aivan niin... niinhän sen täytyy mennä...
mä kirjotan nyt harmaana.mä olen oikeasti ollut tuollaisen sekopään kanssa.luojan kiitos pääsin karkuun
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja x:Pitäisikö veitset kieltää, vai oliko tämäkin puukotus vain yksittäistapaus?
häh?![]()
tuossahan sanottiin että kyseisellä naisella on jo aiemmin tullu tuomio puolisonsa puukottamisesta!!! siihen mie viittasin... en veitsiin.
Ja minä kun vain olen ollut huomaavinani viime aikojen julkisessa keskustelussa tekovälineen kieltämisen olevan ongelman ratkaisu.