No olipa taas lääkäri ajantasalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Voi elämä sentään |O

Tänään saapuneessa epikriisissä kerrotaan, että potilas on 3½-vuotias poika, jolla mm säännöllisessä lääkityksessä singulair purutabletti 4mg ja Xyzal tabletti 5 mg. Aiemmin ollut IgE-välitteinen vilja-allergia ja herkistymistä koivuristiruoka-aineille. Perusruoka-aineet maito, vehnä, ohra,ruis ja kaura ovat jo käytössä.

Nih. Meidän lapsi on kyllä 3½-vuotias, mutta tyttö (nimestäkään ei voi erehtyä luulemaan pojaksi). Lääkkeet on vähän sinne päin mutta väärin, eikä erikseen ole ollut mitään herkistymistä koivuristiruoka-aineille, vaan lapsi on muuten vaan laajasti allerginen. Eikä lapsella todellakaan ole ruokavalioon saatu lisättyä maitoa, vehnää, ohraa, ruista eikä kauraa, koska on niille edelleen voimakkaasti allerginen muutaman tusinan muun ruoka-aineen lisäksi.

:headwall:

vähän sama kun mulla aikanaan,lääkäri katto polven kuvia jotenkin väärin kai,meinasivat leikata sitten väärän jalan,onneks leikkaus salissa lääkäri sano että niin tää vasen jalkahan se sulla nyt reistailee,korjasin että ei kyllä se on se oikea jalka :whistle:
ja oon mä saanu keuhkoputken tulehdukseen antihistamiinia

Mulle on tuputettu kaikennäkösiä rauhottavia, mielalalääkkeitä,kilpirauhasen krooniseen tulehdukseen.
Silloin kun mun silmät oireili,etten nähnyt kunnolla,kun koko ajan vesivalui ja silmät väsyivät,lääkäri kirjoitti Opamoxia ja käski ottaa lääkkeen ennen kuin ajamaan lähden,et kerkee vaikuttamaan,en kuulemma sit välitä enää silmien väsymisestä/näön hekentymästä,ja pystyn taas ajamaan normaalisti |O

Jotenkin vaan niin ärsyttävää :ashamed:

Kyseessä siis lääkäri, jota emme ole tavanneet, mutta joka on saanut konsultaatiopyynnön meidän omalta lääkäriltä. Ja määrää otettavaksi verikokeissa kokonais-IgE joka on tänä vuonnakin otettu viitisen kertaa jo. Ja taas noita siitepöly+eläin verikokeita, vaikka nekin on otettu jo tänäkin vuonna kertaalleen, eikä niissä ole mitään ihmeellistä ollut kun lapsella on tähän asti ollut vain ruoka-aineallergiat.

Miksi se ei ole voinut lukea niitä lapsen papereita, jos siltä kerran on konsultaatio pyydetty? :|

Ja miksi ne edelleen lähettää meille epikriisikopion neuvolaa varten, vaikka olen noin 20 kertaa jo ilmoittanut, että tiedot tulee meille ja kahteen sairaalaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Mulle on tuputettu kaikennäkösiä rauhottavia, mielalalääkkeitä,kilpirauhasen krooniseen tulehdukseen.
Silloin kun mun silmät oireili,etten nähnyt kunnolla,kun koko ajan vesivalui ja silmät väsyivät,lääkäri kirjoitti Opamoxia ja käski ottaa lääkkeen ennen kuin ajamaan lähden,et kerkee vaikuttamaan,en kuulemma sit välitä enää silmien väsymisestä/näön hekentymästä,ja pystyn taas ajamaan normaalisti |O

eikä :o :headwall:

Yhteistyössä