No olihan sitten ikimuistoiset treffit nettideitin kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jotta kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jotta kiitos

Vieras
Vastasi mun deittiprofiiliin, vaihdeltiin muutamia viestejä. Näin kuvan, ihan söpö tumma nuorimies. Viestiensä perusteella odotin tapaavani kohteliaan, fiksun, komean ja vähintäänkin helmen. Jepjep.
Kun mietittiin missä tavattaisiin, lupasi tulla mun kotikaupunkiin. Ajattelin, että onpa kohtelias mies.. tehtiin treffit erään ostoskeskuksen kulmille, josta sitten sovittiin että mennään jonnekin syömään.

Kun saavuin paikalle, minua odotteli päälle nelikymppiseltä näyttävä, plösähtänyt, kasikytluvulle jäänyt rasvaletti ruskeassa nahkatakissaan, purkkareissaan ja kasikytluvun rilleissään!!! Meinasin kääntyä kannoiltani, mutta koska oon kohtelias luonne, niin ajattelin että samapa tuo sitten. Vaan eipä tässä todellakaan kaikki.

Ette ikinä arvaa, minne se vei mut syömään?!

RAXIIN!!

Ja se todellakin söi koko rahan edestä. Ja mun rahan edestä. Herrajumala sentään, mä en oo ikinä nähnyt että kehenkään uppoaa se määrä ruokaa. Ja syödessään maiskutti, kastikkeet valui pitkin poskia joita sitten pyyhki kämmenselkäänsä :x Lopuksi vielä hehkutti, miten loistavat treffit oli, kun on jo pitemmän aikaa meinannut tulla Raxissa käymään mutta ei ole sitten saanut aikaiseksi. Ja nyt sitten sai kaksi kärpästä yhdellä iskulla *örks*

Sen kohokohta en ollutkaan mä (toisaalta, luojalle kiitos tästä) vaan se "syö niin paljon kuin jaksat". Ja sen kyllä huomas.

:headwall:

Jäi muuten pienet traumat tuosta. Kotiin päästyäni poistin koko prkleen deitti-ilmoni ja päätin että jos ei miestä löydy ilman nettiä, niin sitten oon vanhapiika lopun elämääni.

Alkuperäinen kirjoittaja xyz:
Oliko se kuvan mies sitte eri kuin itä paikalle tullut?

Sanoin että olit hiukan eri näköinen kuvassa, mies tuumas että ai, onpa kumma, ei se ole kuin vajaa kymmenen vuotta vanha kuva. Ja ÄITI on sanonut aina ettei ole muuttunut miksikään, vaan on sama komea hurmuri aina vaan :o

Jei.

Mäkin joskus hykerrellyt ajatuksella et laittasin jonkun deitti ilmon ja siihen sitten sellanen apaut 20v vanha kuva. Kuvasta ei sinänsä huomaa että vanha ja on valokuvaajan ottama semmottinen utuinen ja kiva. Kuvassa n 16v mutta vois mennä vanhemmastakin. Sitten vaan erinaisiä nostimia, laskimia, lisäkkeitä ja irto osia kehiin ja paikalle lyllertäen,,,olis kiva päästä jatkoille ja kattoo miehen ilmettä kun rupeis riisuessa "paketti leviämään",,,

Itse kävin paljon nettitapaamisilla ja tapasin älyttömän kivoja ja hyvännäköisiäkin tyyppejä. Yksi oli malli ja urheiluvalmentaja... Yhteen ihastuin. Sitten n. 50:n rakastuin. On korkeakoulutettu, ok/kivannäköinen, urhelilullinen, pitkä ja hoikka, kunnon mies, jonka kanssa olen nyt ollut naimisissa yli 5v. On lapsilleni ihana, minulle myös ja kaikki sujuu hyvin. Uusperhekuviotkin lähtivät sujumaan pienten alkuvaikeuksien jälkeen. Älä siis tyrmää nettideittejä yhden kokemuksen perusteella. Livenäkin tapaat taatusti sekä tyylikkäitä, hyviä tyyppejä että täysiä törppöjä. Samoin ravintolassa voit törmätä loistotyyppiin tai ilkeään huijariin.

Alkuperäinen kirjoittaja jotta kiitos:

Sanoin että olit hiukan eri näköinen kuvassa, mies tuumas että ai, onpa kumma, ei se ole kuin vajaa kymmenen vuotta vanha kuva. Ja ÄITI on sanonut aina ettei ole muuttunut miksikään, vaan on sama komea hurmuri aina vaan :o

Jei.

Voi kauheeta LOL !

Kirjoittelin tuossa oman tarinani. Kerran kutsuin peräti kotiini kylään yhden väikkäriä tekevän tyypin. Laitoin kynttilät ja katoin kauniisti. Oli lauantai-ilta. ....... Melkein nukahdin pöytään, tyyppi puhui väitöskirjastaan, politiikasta ja itsestään - kuolettavan tylsästi. Tapasin jopa uudelleen, kun ajattelin, että oli huono ensivaikutelma. No ei ollut, vaan väärä ihminen.

jaan kokemuksesi: männä vuosina mulle vastasi mahtavallakirjeellä aivan verbaaliakrobaatti- mies, puhelimessakin oli tosi jees. ainut mistä en innostunut oli sen konsertti-innostus klassiseen musiikkiin, hehkutti sitä jonkun kerran. sovitiin että mennään syömään. haki mut talvella valkoisella pikkuautolla valkoisissa pillifarkuissa. ihan normimiehen näköinen. heti aattelin että ei mun miesmakua, mutta käydään syömässä. lähiravintola oli onneksi kiinni, joten ehdotin että jos veis mut kotiini. molemmat hiljaa ajomatkan; tajuttiin että ei siit mitään tuu. lähtiessä huikkasin kiitos kyydistä ja hei...

Alkuperäinen kirjoittaja jotta kiitos:

Jei.

No nyt lentää laatta... :x :x :D

Laitoitko mitään kohteliasta palautetta? Jotkut voisivat hyötyä suorasta, mutta ystävällisestä palautteesta. Jollekulle kerroin esim., etten halunnut jatkaa tapaamisia, koska tavoitteemme olivat erilaiset (halusi matkaseuraa, mikä ei ilmosta mitenkään ilmennyt ). Oli kuitenkin tykännyt kovasti ja pettyi pahasti ja ilmaisi sen. Ehkä arvioi seuraavalla kerralla asioita toisin.

Yhteistyössä