no nyt vituttaa jo tuo elloskin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja weräjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

weräjä

Jäsen
29.10.2007
131
0
16
toissapäivänä meinasin tehdä sinne tilauksen. näpyttelinkin jo jotain ostoskoriin ja yks kaks sit se ilmoittikin että "päivitämme online tavarataloa! :/ sit kun seuraavan kerran illemmalla kerkesin koneelle niin ois pitäny aloittaa alusta koko touhu. en jaksanu.
no nyt sit teki saman homman kun sain peräti jo yhden ostoksen koriin :o |O

vai tarkoittaneeko tämä nyt sit vaan sitä etten mä saa tilata sieltä :whistle: että pitäis niin ku säästää :o
mitä ihmettä se on ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mites ois NetAnttila? Mie tilasin sieltä vaunut pari viikkoa sitten... Onneks oli hobbyhallilta haluamani vaunut loppu, niin eipähän ainakaan joutunu kuseen sen puljun kanssa.

kyllä mä olen sieltäkin tilannut mutta nyt ei sieltä löydy mitään kiinnostavaa...

Kannattaa mennä sitten jollekin muulle osastolle elloksella hetkeksi ja yrittää sitä kyseistä, päivitettävää myöhemmin. kyllä mulla on tilaukset onnistuneet moitteettomasti, vaikka joku osasto joskus on päivitettävänä. ja hyvähän se on että välillä päivitetään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa mennä sitten jollekin muulle osastolle elloksella hetkeksi ja yrittää sitä kyseistä, päivitettävää myöhemmin. kyllä mulla on tilaukset onnistuneet moitteettomasti, vaikka joku osasto joskus on päivitettävänä. ja hyvähän se on että välillä päivitetään.

Mutta kyllä nettiostokset pitäisi pystyä paremmin tekemään kuin kikkailemalla sivujen kanssa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta kyllä nettiostokset pitäisi pystyä paremmin tekemään kuin kikkailemalla sivujen kanssa :kieh:

Joo onhan se kamalan vaikeaa klikata yksi sivu lisää :whistle:

Ei se mitn, jääpä mulle enemmän kun muut mammat hermostuu yhdestä päivitystiedotteesta :D

Yhteistyössä