No nyt sopii odotella sitä lunta ja räntää meiänkin muksujen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
kun äitee sai tänään aikaiseksi käydä kaupassa ostaas kaikille uudet pipot ja käsineet.
Ja sisäliikuntakautta varten sisäpelikengät kaikille koulukkaille, eskarilainen mukaanlukien.

Noista pelikengistä vaan tuli mieleen, että silloin kun mie olin koululainen niin myö hypättiin liikuntatunnit varpain tai tossuilla, ja nykyään pitää kaikilla sit ollakin jo nuo kengät.
Mutta mietityttää vaan, että eikö tuollaisten pienten, kuten eskari-ikäisenkin, ois vielä kaikken paras liikkua paljasjaloin, eikä kengillä? Vai mitä mieltä työ olette?

no todellakin samaa mieltä!!!

sisäpelikengät sitten vaan esim sählyyn, jossa muuten varpaat aikamoisella koetuksella....

Töissäkin sanon aina vanhemmille että paljain jaloin on lasten parasta liikkua... (mutta tietty jos haluaa laittaa tossut niin käyhän sekin)

Luulen että noi sisäpelikengät on siksi ettei esim. ettei syylät tartu liikuntasaleissa. Mulla ei ollu kans kun tossut ja sit jos ne unohtui kotiin niin sukkasillaan ei tietenkään saannut olla. Ja kuinka ollakkaan mulla oli jonkin verran syyliä jaloissa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Luulen että noi sisäpelikengät on siksi ettei esim. syylät tartu liikuntasaleissa. Mulla ei ollu kans kun tossut ja sit jos ne unohtui kotiin niin sukkasillaan ei tietenkään saannut olla. Ja kuinka ollakkaan mulla oli jonkin verran syyliä jaloissa :whistle:

No ois sit vaikka tossu-pakko, noiden syylien ym. takia, mutta kun tuli laput että verkkarit / sortsit, t-paita ja sisäpelikengät koululle... koskien meilläkin kuutta lasta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Luulen että noi sisäpelikengät on siksi ettei esim. syylät tartu liikuntasaleissa. Mulla ei ollu kans kun tossut ja sit jos ne unohtui kotiin niin sukkasillaan ei tietenkään saannut olla. Ja kuinka ollakkaan mulla oli jonkin verran syyliä jaloissa :whistle:

No ois sit vaikka tossu-pakko, noiden syylien ym. takia, mutta kun tuli laput että verkkarit / sortsit, t-paita ja sisäpelikengät koululle... koskien meilläkin kuutta lasta :whistle:

Niinpä

no jos syylien takia (uimahallissa kannattaa sitten myös pitää jalkineta jos niitä pelkää) tosiaan niin sitten tossut, mutta ainakin eskarilaiselle ois ihan motoriikan kannalta tärkeää, ettei aina liikkuisi sisäpelikengät jalassa. Ja tosiaan onhan ne aikamoinen investointikin...

Yhteistyössä