No nyt sillä alkoi hikkakin vielä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Mä en kestä! |O Siis potkut ja kaikki on ihanaa, mutta masuasukin hikka... mitä sille voi tehdä? Ei vissiin muuta ku odottaa et se lähtee? Yöllä oli sama juttu, yhtä ärsyttävä tunne kuin elohiiri..

Ja meillä masuasukilla on hikka ollu joka hemmetin aamu viimeisen 3 viikon ajan =)
Alussa oli ihanaa, mutta enää ei ollenkaan ihanaa... Ja en käsitä miks sillä on aina aamulla se hikka. Ei koskaan päivällä.

Alkuperäinen kirjoittaja samma här:
Ja meillä masuasukilla on hikka ollu joka hemmetin aamu viimeisen 3 viikon ajan =)
Alussa oli ihanaa, mutta enää ei ollenkaan ihanaa... Ja en käsitä miks sillä on aina aamulla se hikka. Ei koskaan päivällä.

Jos se aamulla herää virkeänä uuteen päivään, ottaa kunnon jumpat ja hotkaisee samalla hiukan lapsivettä?

Mulla ekan kerran hikkailut tuntui tiistaina ja siitä lähtien on joka päivä hikka ollut masukilla. Onneks kuitenkin vaan ihan muutaman minuutin pätkissä niin ei tunnu inhottavalta :D

Voiko muuten siitä, missä hikka tuntuu, päätellä kenties jotain vauvan asennosta? Tuli tuollainen eilen mieleen kun mulla vauvan hikka tuntuu ihan alamahassa, tai voiko tuota kohtaa nyt edes mahaksi enää sanoa kun on niin matalalla.

Yhteistyössä