no nyt se perkeleen boksi kissahti ennen matsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bdt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bdt

Vieras
Hei rakkaat tietäjät. Mulla on halpis digiboxi n. 50 egee, alle kaksi vuotta vanha, erittäin simppeli malli. Digifox. Siinä on valo joka on punainen stanbynä ja vihreä kun boksi menee päälle. No nyt se punainen valo vilkkuu. Laitoinpa kiinni tai vedinpä johdot seinästä välillä niin kun kytken se alkaa vilkuttaa eikä ota kaukon säteitä vastaan. Missä vika ? Siirryn kohta radion ääreen kuuntelemaan lätkää mutta otan vinkkejä vastaan. Ja käsikirja on kadonnut.
Kiitos jo etukäteen !!!

Mies sanoi, että kato peli netistä!

http://akastreaming.yle.fi/vp/fiyle/fi/live_a.asx

Lähetys alkaa netissä 21.55

Muoks: niin tämähän ei kuitenkaan siis ratkaissut alkuperäistä ongelmaa, että miten saat boxin kuntoon, mutta saat pelin katottua!

kiitos Uksnim = Minsku ja kiitos myös miehellesi - tuleeko tohon siis kuvakin kun voi "katsoa" netistä... nyt näkyy tellun virityskuva ja radiokanava kyllä kuuluu selkeesti. KIITOS!!!!!

Eipä kestä kiittää :)
Niin luulis kai, että siihen kuva tulee. Mutta ainakin meijän tietokoneen kelloon verrattuna testikuvan kello on noin 1 min myöhässä, toivottavasti ei oo niin myös pelin aikana. Siis toivottavasti ei sun kannalta, mua se ei niin haittaa, en oo niin kiinnostunu jääkiekosta, että kattosin ainakaan tosissani sitä peliä (älä nyt kivitä mua :) )

Alkuperäinen kirjoittaja UksniM:
Eipä kestä kiittää :)
Niin luulis kai, että siihen kuva tulee. Mutta ainakin meijän tietokoneen kelloon verrattuna testikuvan kello on noin 1 min myöhässä, toivottavasti ei oo niin myös pelin aikana. Siis toivottavasti ei sun kannalta, mua se ei niin haittaa, en oo niin kiinnostunu jääkiekosta, että kattosin ainakaan tosissani sitä peliä (älä nyt kivitä mua :) )

No enhän nyt auttajaani kivitä !!!Enkä pure ruokkivaa kättä :)
ei se minsan viive haittaa - tosin jos naapurista alkaa kuulua huutoa tiedän jo etukäteen että jtn tapahtuu. Olette aarteita sinä ja ukkosi - tiedättekös !!!!

meillä hajos eilen digiboxi ja mies kattoi netistä,hyvin näkyi ja kuului. Tänään vei koneen huoltoon ja sai onneksi väliaikaisen siks aikaa;että mä pääsen nettiin lätkän ajaksi,en voi sietää!!

Yhteistyössä