M
mie
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Perussetti. Sellaisia tuppaa olemaan nykyään 13 tusinassa.... Mutta miellyttää varmaan valtaväestön silmää.
Onnea uuteen kotiin!
Minustakin tuohon niin tavallinen kuin olla ja saattaa, mutta ap on muistaakseni sanonutkin, että haluaakin nimenomaan tavallista...jos itse rakentaisin nyt, haluaisin ehdottomasti jotain hiukan ERILAISTA ja lastenhuoneet tekisin räväkimmiksi...Tuo reitaseinä ei nyt pelasta...Tylsän tasapainoista ja harmaata. Saivatko lapset itse päättää huoneidensa värimaailman? Tuskin olisivat kuitenkaan beesiä ja beigeä valinneet...Lastenhuone tehty enemmänkin tukemaan talon yleisilmettä; beige-ruskea-valkoinen...
Ihanaa, joku muukin tykkää räväkköistä lastenhuoneistaOlen itse aina ihmetellyt niitä hillittyjä vaaleita ja beigejä lastenhuoneita. Makuja on toki monia
Meillä on 4veen huone tummansini-keltainen ja 2,5veen huoneen yksi seinä on punainen, kaksi keltaista ja yksi oranssiIhanan valoisa ja raikas (valkoiset kalusteet), tuntuu että aurinko paistaa koko päivänä ja jo ovelta näkee, että on pienen pojan huone.
Minä en koskaan käyttäisi lastenhuoneessa levottomia väriyhdistelmiä. Vaaleat sävyt sopivat sinne parhaiten, koska lelut ym. tavarat kyllä tuovat väriä huoneeseen.
Kamalan tunkkaista maalata pieni huone räväkästi ja sitten tunkea sinne lapsen tavarat. Tiesittekö että värit jopa rauhoittavat jos ne on oikein valittu?
Ja Turkilmaksen koti vaikuttaa oikealta unelmalta ja on hillityllä hyvällä maulla sisustettu!
Onnekis meidän lastehuoneet eivät ole mitkään perus alta 10neliön kopperoita. Niissä on tilaa, joten voimakkaatkaan värit eivät hypi silmille eivätkä ahdistaa, eivät luo tunkkaista tunnelmaa. Kalusteet ovat valkoiset ja tekstiilit sointuvat huoneseen, värikkäät lelut eivät pysty huonetta sekaisen-ilmeiseksi tekemään. Niinkun totesin, makuja on monia