No nyt on kyllä joulukalenterien joulukalenteri!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lispetti

Tunnettu jäsen
16.09.2012
66 088
16 514
113
Elovena-puurokalenteri
Taatusti terveellinen joulukalenteri koostuu maukkaista puuroyllätyksistä. Jokaisen luukun takaa löytyy annospikapuuropussi. Neljä pikapuuroista on gluteenittomia.
joulukalenteri-taaperolle-elovena.jpg

Miettikää ny, jopa neljä on gluteenittomia - lapset ovat varmasti into pinkeenä!!

Ei hiivatti oon ihan hysteerinen, en saa naurua loppumaan ku kelaan et vien tollaset kalenterit lapsille. Ne ilmeet!!!:ROFLMAO::LOL::cry::LOL::ROFLMAO:

en pysty vieläkään lukea tota nauramatta!!!

Hmmm…miksiköhän lapset rivät ole avanneet tänä aamuna luukkujaan.😦

On kyllä varppina sellainen kalenteri mistä ei ennakkoon avata luukkuja!:LOL:

Itse hirnuin tuolle viime viikolla, olikohan vielä niin, että tuo on rankattu top 6 kalentereitten joukkoon! Paikoin kuulema jo loppunut myynnistä!
Nii jossain ituhippien palstalla missä vuoden autoksi on rankattu neppisauto!😁

Elovena-puurokalenteri
Taatusti terveellinen joulukalenteri koostuu maukkaista puuroyllätyksistä. Jokaisen luukun takaa löytyy annospikapuuropussi. Neljä pikapuuroista on gluteenittomia.

Miettikää ny, jopa neljä on gluteenittomia - lapset ovat varmasti into pinkeenä!!

Toihan on näppärä. Kakara voi tehdä ittelles aamupalan samantien :-)

• Haha
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Voi ulkoiset synnytimet. Ennen riitti pelkkä kuva siitä luukun takaa, nyt ihmiset nauraa kun ei saa suklaata tai turhaa tavaraa
Mikä nyt tuossa närästää? Tarjolla on joulukalentereita jokaiselle taatusti ja onhan tuo puurokalenteri nyt aika erikoinen, myönnä pois, mutta sekin löytänyt oman fanilaumansa, koska ilmeisen huomion ja suosion saanut.
Minkälaisen kalenterin meinaat itse hankkia? Vai oletko ilman?
Mä haluun sen perinteisen kuvakalenterin. Tosin teekalenterikin olisi kiva. Mun teinit ilmoitti jo hyvissä ajoin, että suklaakalenterit ja mieluusti niitä perinteisiä. Tosin esikoinen tässä mutis tänään, että jos löytyy Myyrä-kuvakalenteria, niin hän vaihtaa suklaansa siihen.

Mikä nyt tuossa närästää? Tarjolla on joulukalentereita jokaiselle taatusti ja onhan tuo puurokalenteri nyt aika erikoinen, myönnä pois, mutta sekin löytänyt oman fanilaumansa, koska ilmeisen huomion ja suosion saanut.
Minkälaisen kalenterin meinaat itse hankkia? Vai oletko ilman?
Mä haluun sen perinteisen kuvakalenterin. Tosin teekalenterikin olisi kiva. Mun teinit ilmoitti jo hyvissä ajoin, että suklaakalenterit ja mieluusti niitä perinteisiä. Tosin esikoinen tässä mutis tänään, että jos löytyy Myyrä-kuvakalenteria, niin hän vaihtaa suklaansa siihen.
Meillä mies toivoo rämemajava-kuvakalenteria.

Yhteistyössä