no nyt olen rikollinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono ihminen

Vieras
kurja kyllä,mutta pakko oli vetäistä tuo lapsi toisen kimpusta,ja äkkipikaisena ihmisenä,en kyllä muista vaan rauhallisesti aina poistaa tilanteesta.

mihin on kadonnut inhimillisyys,en tarkoita että lapsen satuttaminen on inhimillistä,mutta itse en ainakaan tahallisesti satuta lasta,aina ei vaan jaksa olla rauhallinen.

mutta tästä laista taas lisää paineita ihmiselle,kun kaikkensa tekee parhaansa yrittää

siihenhän tämä maailmaa näyttää olevan menossa et kohta vanhempien tehtävä on vain myötäillä lapsen tekemisiä kun kaikki äänen korottamiset ja ojentamiset muuttuvat rangaistavaksi teoksi, sitten ihmetellään missä on lasten moraali ja arvot. haistatellaan jo V:eetä vanhemmille ja ei kunnioiteta ketään, ei mitään.

On aivan pee:stä, kun lapseen koskeminen on laissa kiellettyä! Koskaan aikaisemmin ihmisen historiassa tällaisia lakeja ei ole ollut olemassa. Ja tästä syystä lapset ovat vanhempiansa aiemmin uskoneet ja kunnioittaneet. Nyt on lapsilla valta, ilman elämänkokemusta, eikä tästä hyvää seuraa. Ehdottomasti olen vastaan pahoinpitelyä, mutta rajat on annettava, ja kun lapsi käy väkivaltaiseksi hänelle on tarjottava vastarintaa, ruumiillisesti, niin että hän tuntee sen . Kun mikään puhe ei auta, täytyy ottaa kiinni - se EI ole pahoinpitelyä, päinvastoin rakkautta. Että välittää miten lapselle käy.
Itse olen saamassa aivan samasta asiasta tuomion, joten ymmärrän ajatuksesi täysin. Tällaiset järjettömät lait olisi karsittava pois nyt ja heti!

Yhteistyössä