No nyt ne tori.fi ostajat pyytelevät jo ilmaiseksikin myynnissä olevaa tavaraa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja täi;28991613:
No jopas oli :O Tää on varmaan se seuraava suunta sitten, että kokeilevat onko joku niin höveli ja luopuu.

Näköjään.

Ei hinta ole edes korkea ja tokihan lähetän pakettina jos tulisi kuluissa vastaan mutta en nyt ihan ilmaitteeksi viitsi tuntemattomalle lähettää omilla kuluillani hyväkuntoisia kenkiä.

Mutta onpa ihmisillä näköjään pokkaa.. :)

Joo pokkaa tuntuu olevan. Mä olin myymässä kalliihkoja Kavatin talvikenkiä jotka on jääneet pieniksi. Eräs mamma halusi sovittaa niitä ennen ostamista, ajattelin että no mikä siinä. Sovittiin sitten tapaaminen kotiimme ja sovitti, sitten rupesi empimään ja totesi että kuule en mä nyt näitä otakaan, ihan sopivat nää on mut en mä ota ja lähti lompsimaan ovelle. Olin että mitä vittua?

Joo, tosi kivoja tempauksia. Samoin nää on kivoja jotka pyytää tilinumeron maksaakseen ja antaa osoitteensa.
Sanon lähettäväni kun maksu näkyy, sitten ei kuulukaan mitään eikä maksuakaan näy. :) En ymmärrä miksei vaan voi sanoa sitten suoraan ettei ostakaan.

Tai ylipäätään hupi-ostajat saisi hieman miettiä ennenkuin laittaa viestiä.

Mä taas en tykkää kun huutiksesta tarvii maksaa saadakseen perusominaisuuksia päälle myynnissä.

Ja se tehomyyjä-asia myös arvelluttaa.
Torissa on käynyt kauppa paremmin vaikka välillä kokeilen huutiksessakin myydä.

Joo, tosi kivoja tempauksia. Samoin nää on kivoja jotka pyytää tilinumeron maksaakseen ja antaa osoitteensa.
Sanon lähettäväni kun maksu näkyy, sitten ei kuulukaan mitään eikä maksuakaan näy. :) En ymmärrä miksei vaan voi sanoa sitten suoraan ettei ostakaan.

Tai ylipäätään hupi-ostajat saisi hieman miettiä ennenkuin laittaa viestiä.

No todellakin saisivat miettiä. Itselläni ei tulisi mieleenkään edes ottaa yhteyttä jos ei ole rahaa. Toistaiseksi olen saanut postitse myytyä tavarat hyvin, kukaan ei ole vetkutellut maksamisen kanssa ja itse olen välittömästi alkanut postitushommiin kun olen todennut maksun näkyvän tilillä.

Juuri tänään lasten kengistä kiinnostunut äippä tinkasi postikuluineen tiettyyn hintaan.
Suostuin,koska mulle on pääasia saada kaappeihin tilaa.sovittiin kaupat ja ostaja lähetti osoitteensa.sitten hetken päästä ilmoitti että onkin kiinnostunut toisista kengistä..vastasin että selvä,avaan paketin(olin nopeana postittajana kerennyt jo paketoimaan kengät :) ) hetki tästä ostaja ilmoittaakin ottavansa kauppaamani popot :D .okey,pakkaan uudestaan.. Nyt illalla tuli viesti että niiden toisten kenkien myyjä olikin ottanut yhteyttä ja peruu TAAS kaupat!! Nyt ei enään naurata vaan kiukuttaa,ja paljon. Tänä aikana kun kyseinen juupaeipä äippä huolesi, kengät olisi mennyt 2 kertaan kun myin ei oota :D iso raha ei ollut kyseessä mutta itse en tod. tuollaista kehtaisi tehdä.

Vahingossa kun on omaa tyhmyyttään kirjoittanut ilmoitukseen että myydään tarpeettomana niin johan on ystävällisiä hakemassa pois nurkista pyörimästä mutta ilmaiseksi tottakai vaikka kyse olisi kuinka arvokkaasta tavarasta

Mulla oli ilmoituksessa torilla, että annetaan ilmatteeksi pari laatikostoa. Paras tekstiviesti oli se, kun minua pyydettiin viemään laatikostot autolla n. 20 km:n päähän kaupunginosaan, jonne mulla ei oikeastaan ole koskaan mitään asiaa, eikä se ole edes ohikulkumatkalla :D Tuumasin, että jos nämä nyt ilman rahaa saa, niin sen verran voisi olla skarppina, että tulee itse hakemaan... Lupasin kyllä, että jos bensarahaa maksavat, niin tuon - yllättäin ei kuulunut mitään.

Ja tänään aamulla joku kyseli josko saisi (isohkon ja painavan) sisustustaulun 10 eurolla postareineen kun pyyntihinta on 8 euroa.. :) Tuon postarit on vähintään sen 8, ellei 10 euroa joten onpa kannattavaa.

Ihmiset ei vaan oikeen ajattele..

Mut Torissa voi onneksi sanoa myös, että en myy sulle, jos alkaa oikein takkuamaan. Sitä ei huutiksessa voi tehdä, jos joku on huudon voittanut. Mut joo, ihmiset on aika hävyttömiä, jätetään tulematta paikalle, kun on sovittu nouto tms. Itse olen ottanut aika tylyn linjan, että jos ostajaksi ilmoittautunut alkaa veivaamaan hakemisen, maksamisen tms. kanssa, niin aika herkästi sanon, että sun ei oo pakko ostaa, eikä mun oo pakko myydä... Tai sanon, että myyn seuraavalle, jos tää homma ei nyt toimi.

Jep, kyllä näitä on ollut pakko itsekin tehdä.

Jotain olisi pitänyt lähettää ja sitten vasta ostaja olisi maksanut vasta kun paketti on postissa. Postiennakko ei käynyt. Joten oli pakko sanoa että kiitos ei. Sitten syytteli että minä olen huijari. :D

oona pyyttää torilla lähettämään ilmaseks vaikka mitä

tiukat rajat ostajalle: rahat etukäteen tilille ennenkuin posti kulkee

ei varailua, ensin hakeva/maksava saa tavaran

itselle musta lista hutiostajista, joille ei jakossa myyntiä

röyhkein ostaja on yrittänyt väittää ettei paketti ole tullut perille ja vaatinut rahoja takaisin. oli itellan lähetysten seuranta sivulta otettu kuitenkin kopio siitä että paketti oli jo lunastettu postista- siihen loppui rahojen vaatiminen kun sai kopion

Yhteistyössä