no nyt meni mielenkiinto X-factoriin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten minusta tuntuu, että tuo ohjelma vaan jatkuu, jatkuu ja jatkuu :( Jostain syystä ei ole tullut seurattua, Idolsia katsoin aina. Mutta tytär... Tuntuu, että se on katsonut tuota sunnuntaisin jo iät ja ajat :(

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Miten minusta tuntuu, että tuo ohjelma vaan jatkuu, jatkuu ja jatkuu :( Jostain syystä ei ole tullut seurattua, Idolsia katsoin aina. Mutta tytär... Tuntuu, että se on katsonut tuota sunnuntaisin jo iät ja ajat :(

no meillä on koko perhe katsonut...mutta juu, kyllä Idols oli parempi, kaiken kaikkiaan

Tyttö on meillä ihan mahdoton fani, mutta viime viikolla jo hänkin kommentoi, että pitkittyy .

Mie katselin alkuun Kuorosotaa, täältä Idästä kun olen :), siten jäi tuo X-factor jotenkin "väliin", ja sitten en enää päässyt oikein juoneen kiinni. Idolsia ei meikäläiseltä jäänyt yhtään jaksoa väliin :)

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:

Mulla sama juttu, jaksoin katsoa pari jaksoa ja sitten mielenkiinto meni. Idolsia seurasin tosi tiiviisti.

Yrjänä ei ole ollut minun suosikkini missään vaiheessa, tosi tavallisen äänensä takia ja tyyppinäkin hän on aika mielenkiinnoton. Ei edes ulkonäkö vedonnut. Mieluummin seuraan miten Enchant edistyy.

Yhteistyössä