No nyt meni äidi kaa välit poikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Alko sit puhelimessa mun miestä hakkumaa ja muutenki kaikkee älytöntä laukoo. Se ku on ollu niin täydellinen äiti, muista lapsuudestani ne miljoonat miehet, jotka vaihtu vähä väliä ja oli joka kerta eri mies meil yöt. Ja jakso ain mulle sanoa kuin oon lihonu jne. No ny mul alkaa pikku hiljaa riittää, ja kehtas suuttuu mulle siitä, ku sanoin, että ei nyt vkl:na voi tulla, kun ei oikeesti sovi, en kiitos halua mun ätiiä tänne hakkuu meijä elämää ja arvostelee mitä kaikkee teen elämässäni vääri(ku siis itehän on niin vitu täydellinen). Ja juuri nyt ei ole sopiva hetki, se takia kun tää ei vaa sovi meijä aikatauluu, mä oon töis vkl:si ja sanoin äidil, että käviskö toine vkl, mutta ei ku heti alko haukkuu. Mä en täl hetkel muutenkaa halua kotiini muit ihmisii sähertää, sain juuri keskemenon ja se että mu niin rakastava äiti tulis tänne vaa taas "terrorisoimaa", joo tiedän äidit tahtoovaa hyvää.

Jep, mä kuvittelin, et 5h ajomatka vois jopa helpottaa tilannetta, mutta ei. Ja tosi ihanaa, että alkaa mun miestä haukkuu, sillee en tiedä mikä oikeest on. Se on ain ollu hyvi kateellinen mulle monest asiasta, jos oon sitä laihempi jne.

[QUOTE="a.p";22997644]Jep, mä kuvittelin, et 5h ajomatka vois jopa helpottaa tilannetta, mutta ei. Ja tosi ihanaa, että alkaa mun miestä haukkuu, sillee en tiedä mikä oikeest on. Se on ain ollu hyvi kateellinen mulle monest asiasta, jos oon sitä laihempi jne.[/QUOTE]

Nämä on niin harmillisia juttuja, kun niihin ei itse voi vaikuttaa... Kaikkea hyvää sulle ja perheellesi.

Joo kiitos. Kyl tavallaa haluisi sopia äitini kanssa, onha se ain ollu mun tukena, mutta kuitenki, ei mitää oikeutta alkaa haukkuu mun miestä. Ja muutenki se kuinka aina käyttäytyy, tuli meidä kotii, oltii juuri muutettu, jote ei viel oltu saatu tavaroita paikoilee, ei voinu jäädä meille yöks vaa piti mennä hotelii, kun meillä oli niin sotkuista, ainoo mitä oli oli varastoo menevät tavarat ja asunto oli iltaa menessä täysi siisti.