No nyt mä hurahdin. Katsokaa mitä ostin lapsille lahjaksi!

"vieras."
Eikö olekin ihana tunne se, kun ei millään malttaisi odottaa että pääsee näkemään lasten ilmeet? :)
Tuo on varmaan tykätty lahja.
Itsekin olen ihan täpinöissäni, pukin kontissa odottaa useampikin lahja, josta tiedän lasten riemastuvan. Tuskin maltan odottaa aattoa :)
 
  • Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29345062:
Onko teillä isokin piha missä tolla voi ajaa.
On, siis taloyhtion piha on iso, paljon asfaltoituja teitä, ja tästä lähtee kunnon kävelyteitä.
Tuo on siis ihan aikuistenkin käyttöön sopiva (mies ajelee sillä ihan varmasti).
Ajattelin kesäksi ostaa siihen tuon matkustajan istuimen jonka saa siihen taakse :whistle:
 
kfkfkf
[QUOTE="vieras.";29345078]Eikö olekin ihana tunne se, kun ei millään malttaisi odottaa että pääsee näkemään lasten ilmeet? :)
Tuo on varmaan tykätty lahja.
Itsekin olen ihan täpinöissäni, pukin kontissa odottaa useampikin lahja, josta tiedän lasten riemastuvan. Tuskin maltan odottaa aattoa :)[/QUOTE]

Vähän sama juttu, taidan odottaa enemmän mitä lapset :D

Tää odotus on oikeesti jännittävämpää kuin oma pukin odotus lapsena :LOL:

10v toivoi lahjaksi uusia toppahousuja (hehheh), ei tosiaankaan odota edes sellaisia lahjoja mitä tulee saamaan. Vanhempi poika toivoi tiettyä peliä, saa sen ja paljon muutakin, mm uuden puhelimen. Innolla odotan ilmettä :D
 
  • Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29345088:
Meillä muksut 6,11 14 ja 17, ja voin kertoa että mieskin ajeli tuolla mielellään kun vuokrattiin toissakesänä. Sillä pääsee siis lujaa ja se on ihan aikuisellekin käypä. Olen ajanut itsekin,
Oikeesti? :O

Älä yllytä hullua :LOL: ois kyllä pähee :D Saako tuollaisia jostain kaupasta, vai pelkästään tilaamalla?
 
Oikeesti? :O

Älä yllytä hullua :LOL: ois kyllä pähee :D Saako tuollaisia jostain kaupasta, vai pelkästään tilaamalla?
Vantaan Tammistossa oli ACOn kauppa josta ostin. Olen siis noita nettipaikkoja katsellut, mutta nyt uskalsin ostaa, tuli 5 vuoden takuu. Sain sitäpaitsi 50e alennusta kun ensin lupasi sen silver perusmallin, ja sitten sitä ei ollutkaan heti saatavilla, niin sain tuon sport-mallin samaan hintaan.
 
kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29345134:
Vantaan Tammistossa oli ACOn kauppa josta ostin. Olen siis noita nettipaikkoja katsellut, mutta nyt uskalsin ostaa, tuli 5 vuoden takuu. Sain sitäpaitsi 50e alennusta kun ensin lupasi sen silver perusmallin, ja sitten sitä ei ollutkaan heti saatavilla, niin sain tuon sport-mallin samaan hintaan.
En oo kuullutkaan ko kaupasta :D täytyy googlettaa et oisko täälläpäin, ois kyllä ihan sikamagee. En tajunnut et se on noin iso vielä. Ehkä tuollaisella tosiaan ajelisivatkin vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
omassa
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29345080:
On, siis taloyhtion piha on iso, paljon asfaltoituja teitä, ja tästä lähtee kunnon kävelyteitä.
Tuo on siis ihan aikuistenkin käyttöön sopiva (mies ajelee sillä ihan varmasti).
Ajattelin kesäksi ostaa siihen tuon matkustajan istuimen jonka saa siihen taakse :whistle:
pihassa olis kiva ja turvallisempi ajella.:) Muistahan ohjeistaa etteuivät mene ajotielle!!
 
  • Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti

Yhteistyössä