No niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Mä vaihdoin vanhan nimimerkin takas, kun siitä on niin paljon ruikutettu. Ihan vaan vaikka kesäloman kunniaksi haluan olla kaikille mieliksi. ( no en ihan kaikille silti) ;)

oli vähän vaikea kirjoittaa tuo yksikseskös, en tiedä onko oikein vieläkään. No, tulihan tähän kavereita jo 3 kommentin jälkeen. Vaatiiko tosiaan uloskirjautumisen, todennäköisesti sitten on ainoa oikea ja tehoaa

Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
oli vähän vaikea kirjoittaa tuo yksikseskös, en tiedä onko oikein vieläkään. No, tulihan tähän kavereita jo 3 kommentin jälkeen. Vaatiiko tosiaan uloskirjautumisen, todennäköisesti sitten on ainoa oikea ja tehoaa

Mjoo. Oli tarkoitus tulle heti rukoilijasirkkana, mutta meni mönkään ja olinkin ihan nolo. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi vaihdoit? :)

No, kun mä ajattelin vähän niinku kadota, joten poistatin vanhan profiilin... Siinä poistamisessa kestää muutama viikko, joten kun se oli yksi päivä vaan poistunut, niin mulla ei ollutkaan enää semmonen olo, että mua kiinnostais kadota tai esiintyä jonain salaisena henkilönä, joten.

Ja tänään olen vaan hyvällä tuulella, joten voinkin vaihtaa nimimerkin takaisin.

Yhteistyössä