no niin siskot. pinotaanpas mistä a. pidät ulkonäössäsi b. et pidä ulkonäössäsi

  • Viestiketjun aloittaja "Ruusa"
  • Ensimmäinen viesti
"Ruusa"
ja aloittaja varmaan aloittaa.. pidän hoikkuudestani, en liho vaikka söisin mitä mutta vihaan selluliittia jota on reidet ja peppu täynnä. haluaisin myös olla pidempi kuin 158 cm. noin , teidän vuoro ! :D
 
vierass
Tykkään siitä, että ihoni on tasainen ilman meikkiä ja hiukset hyväkuntoiset ja paksut. Näytän siis ihan hyvältä ilman laittamistakin. Tykkään myös siitä, että kroppa on "tasapaksu" eli KUN laihdutan saan helposti hyvän kropan (ei siis tarvii epätoivoisesti yrittää laihduttaa tiettyä paikkaa). Nyt en tällä hetkellä vaan tykkää siitä, että taas vaihteeksi olisi tuota laihdutusurakkaa 10 kiloa edessä :D
 
"sondersson"
Käsistäni, silmistäni ja huulistani tykkään. Myös sellanen yleinen olemus on jees, suht hoikka mutta muotoja on ja silleen. Vaatteet päällä ainakin ihan hyvännäkönen :D
Sääret sais olla pitemmät, tukka paksumpi ja iho parempi. 26vee ja finnejä pukkaa :(
 
"1234567"
En pidä:

1. Pepun ja reisien ja vatsan "ihroista" jotka ovat tulleet kolmen raskauden myötä (viimeisin raskaus päättyi puoli vuotta sitten).
2. Sektioarvesta (3 sektiota takana)
3. Hiuksista jotka rasvoittuvat nopeasti ja ovat ohuet
4. Nenäni on himpun liian iso omasta mielestäni
5. Tummat silmänaluset (en tiedä miten saan ne pois!)
6. Raskausarvet
7. Pienet rinnat
8. Pukeutumistakin pitää harjoitella, en pukeudu naisellisesti en sitten yhtään.

Pidän:

1. Hampaistani (ovat ihanan valkoiset ja suorat)
2. Silmät ovat ihanan meren siniset.
3. Huuleni ovat täyteläiset ja pehmeät.
4. Pituus on hyvä ja painokin 171/67 mutta raskauksien ja sektioiden takia näytän silti omasta mielestäni lihavalta. Vatsankiristys ja rasvaimu reisiin sekä vatsaan voisi toimia ellei liikunta tehoa.
5. Pidän myös tatuoinneistani
 
pidän :

- isohkoista silmistäni, joita on kehuttu näteiksi & susimaisiksi (vaikka toinen piilokarsastaa !)

- pitkistä jaloistani & sormistani

- kulmistani, jotka ovat hyvänmalliset nyppimättäkin

- kalpeudesta, vaikkei ihoni ilman meikkivoidetta mikään posliinihipiä olekkaan



en pidä :

- leveästä nenästä & isoista sieraimista

- pienistä suiponmallisista tisseistä

- pitkistä varpaista & jalkaterän pullottavista suonista

- lättäperseestä

- selluliitistä jota minulle on tässä raskaudessa lykännyt KÄSIVARSIINKIN :x

- atopian runtelemasta ihostani

- leveästä lantiosta

- leveistä hartioista

- mahaan kertyvästä läskistä ( ihme kyllä tuo pysty sektionarpi ei häiritse yhtään!)

- notkoselästä

- ohuesta, rasvoittuvasta tukasta

- punottavista silmännurkista & mustista silmänalusista (synnynnäisiä molemmat)
 
Viimeksi muokattu:
johan on itsekriittistä porukkaa! :O itse olen varmaan epätyypillinen nainen, kun olen jo nuorena hyväksynyt ulkonäköni epätäydelliset piirteet.. ja mitä tuossa nyt kuikin ihmisten profiileihin, niin esim. ylläoleva kirjoittajahan on kaunis nainen vaikka ei tekstistään niin uskoisi
 
Pidän :

-Silmistäni, väri hieman erikoisempi ja pitkistä ripsistä.

-Hiukset paksut ja pitkät

-Jaloissa ja takapuolessa ei ole ylimäärästä yhtään, ennemmin lihaksikkaat

- Pisamat jotka korostuu kesällä

En pidä:

-Olen pökkelö vartalolta, lantio on, mutta ei pahemmin takapuolta...

-lihomisen huomaa naamasta, muutenkin luonnostaan leveät kasvot... :p

-mahanahka on ollut aina löysä, vaikka treenasinkin. Nyt se vasta järkyttävä onkin kahden lapsen jälkeen, ei inspiroi kesä ja pienet vaatteet.

-Leveä selkä ja hartiat... :(
 
"Myy"
Pidän huulistani ja kulmistani.

En pidä tietyistä iän ja päinon mukana tulleista muutoksista. Maha pömpöttää ja saan aina ajoittain onnitteluja perheenlisäyksestä (mikä on äärimmäisen nöyryyttävää). Niskarangan jäykistymisen myötä minulle on myös tullut aavistuksen "kyttyrää" niskaan ja se on minusta aivan äärimmäisen kammottavaa, on vienyt voiton jopa pömppömahasta :O
 
Pidän käsistäni ja käsivarsistani, ovat pienet ja sirot, käsivarret ei muutu paksuiksi vaikka lihoisinkin. Pidän myös siitä että mulla on pitkät raajat, joten myös sääret on suhteessa pitkät. Pidän myös pituudestani(169cm), en liian lyhyt mutta en liian pitkäkään, useimmat miehet ovat kuitenkin minua pidempiä eikä tarvitse tuntea itseään amatsoniksi.

Enemmän on sitten niitä joista en pidä, vaikkakin olen kyllä ulkonäköni oppinut hyväksymään ja osaan enimmäkseen olla ajattelematta "huonoja" puolia. Hampaat on pahin ongelma, isot, päällekkäin ja vaikka miten vinksallaan(oikomisesta huolimatta) ja keltaiset, en oikein ikinä hymyile leveästi tämän takia. Tumma karvoitus, säärissä ym, jota on herkän ihon takia todella hankalaa poistaa. Sitten suonikohjut ja säärien arvet, ihon aknearvet, isohko hyppyrinenä, raskauksien jälkeen roikkuva raskausarpinen vatsanahka, leveä lantio ja paksut reiden yläosat, joissa isoja selluliittimuhkuroita, "epäsuhtaisuus" eli ne ohuet käsivarret ja luiseva rinta yhdistettynä paksuihin sellureisiin. Silmät mulla on ihan kivanmalliset mutta vaativat meikkiä koska muuten ovat reunoilta punoittavat, liikkuvat luomet siniset ja silmänympärys tumma, johtuen tiestysti ohuesta ja herkästä silmänympärysihosta... Onhan näitä siis! Mutta siltikin voin olla laitettuna jopa ihan kivan näköinen! :)
 

Yhteistyössä