No niin, se kuuluisa haamu raskaustestissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nahkavekkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nahkavekkari

Jäsen
29.05.2007
52
0
6
Meillä siis 2 lasta ja kolmatta ollaan yritettu noin 8 kuukautta. Kierto päin pyllyä ollut aina oikeastaan ja raskaaksi tuleminen ei oo ollut helppoa. Kahden ekan raskauden positiiviset ovat olleet selviä viivoja raskaustestissä ja nyt tuli sitten se pirun haamu :kieh: . Eipä tästä olekkaan mulla kokemusta :/ . Onko se nyt positiivinen vai ei? Maha aivan kipeenä kun jännittää niin, mut en kyllä uskalla ajatella, että vauva olis tulossa... Kai se on kipitettävä apteekkiin tänään hakemaan uus testi ja testata oikein aamupissasta huomenna aamulla... vai odotanko suosiolla ainakin pari päivää? Kun en voi oikein kierrron mukaan laskea, kun viimeksi olleet menkat yli 2 kk sitten... :whistle: Voi että tää on hermoja raastavaa... :snotty:

Muoks. vielä, että raskausoireita ei oo :|

Kaverilla on massussa tällä hetkellä haamu, joka syntyy elokuussa :whistle:
Jos hermostuttaa, niin kipitä samantien apteekkiin ja osta vaikka toisenlainen testi ja teet sen (jos toiset testit olis jotenkin herkempiä...)

Mikä testi? Itse testasin Aconin herkällä haamun pari viikkoa sitten, kyllä se ihan plussaksi sitten muuttui... =) Itse uskalsin luottaa vasta kun sain Apteekin omaan plussan, kun olin kuullut että noilla kaikkein herkimmillä voi tulla vääriä haamuja.

Mulla kävi samoin kolmosen kanssa. Kierto oli 30 päivää ja silloin kun menkkojen piti alkaa, testasin hailakan hailakan haamun. Olin heti varma, että alkava keskenmeno. Eihän haamuja muuten tule?? Niin kuvittelin. Mutta eka ultrassa viikolla 7-8, sikiön iäksi arvoitiin viikko vähemmän mitä piti olla kuukautisten mukaan. Eli minulla oli ovulaatio tapahtunut joskus kierron 23. päivä suunnilleen (normaalisti joskus 16.pvä) tai sit mulla on ollut siinä kierrossa kaksi ovista. Eli sen takia viiva oli vielä haamu kun hedelmöittyminen oli tapahtunut viikko myöhemmin mitä kuvittelin eli viikko ennen testausta. Ja testi oli acon10, sen takia näkyi niin varhaisessa vaiheessa.

Hui, nyt jännittää vielä enemmän, kiitos teidän :D . Tuo testi oli tommonen kaupan raskaustesti, prismasta ostettu. Semmoinen liuskatesti, 2 paketissa. Nyt oli vaan yks enää jäljellä, kun testasin joskus 3 viikkoa sitten sen toisen. Ja tuosta meidän kuopuksesta testasin sen plussan aikoinaan samanlaisella testillä, joten kai tuo luotettava on... Täytyy mennä apteekkiin tänään. Taidan kumminkin jännittää ja testata vasta aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Nahkavekkari:
Hui, nyt jännittää vielä enemmän, kiitos teidän :D . Tuo testi oli tommonen kaupan raskaustesti, prismasta ostettu. Semmoinen liuskatesti, 2 paketissa. Nyt oli vaan yks enää jäljellä, kun testasin joskus 3 viikkoa sitten sen toisen. Ja tuosta meidän kuopuksesta testasin sen plussan aikoinaan samanlaisella testillä, joten kai tuo luotettava on... Täytyy mennä apteekkiin tänään. Taidan kumminkin jännittää ja testata vasta aamulla.

mä olen just ihan prisman testeillä tehnyt ja ne mun mielestä näyttää hyvin tuloksen =)
ensin haamu ja sit selkee plussa :D nyt 11vkoa tuli täyteen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Nahkavekkari:

mä olen just ihan prisman testeillä tehnyt ja ne mun mielestä näyttää hyvin tuloksen =)
ensin haamu ja sit selkee plussa :D nyt 11vkoa tuli täyteen :heart:

Kävin taas tiirailemassa sitä tikkua... kyllä siinä hailakka viiva on.. Onnea teille vauvasta :heart: !

Hih, pakko nostaa mun vanha alotus. Kun tuo mun "haamu" on kohta 4 kk vanha :heart:. Voi että, vuosi jo mennyt siitä kun plussasin. Niin se aika kuluu... *päivittelee* :D

Yhteistyössä