No niin palstalaiset!!! Kauppalistaa teen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Elämäntaparemontin tehneet ja laihduttajat! Auttakaas minuu tekee kauppalista. Hedelmiä ostan joo, lihaa joo.. Vihanneshyllyyn tutustun huomenna ja saas nähdä mitä koriin laitan. Mutta esim. välipalaa ja iltapalaa jos en syöleipää? Ei mulla leikkaa yhtään niin vinkkiä pliiis :snotty:

mä syön porkkanaa, hunaja- tai verkkomeloonia, kurkkua, paprikaa (etenkin ne suippopaprikat on hyviä), kukkakaalia, mysliä + rasvatonta jugurttia, joskus "piltti" hedelmäsoseita

Välipalaksi ja iltapalaksi käy jogurtti tai rahka +vaikka marjat. Iltapalaksi salaattia tai annos, jossa tonnikalaa, raejuustoa/juustoa, tomaattia, kurkkua, paprikaa, ananasta, oliivia, artisokkaa, kananmunaa tms mistä nyt tykkää. Uunimunakas on hyvää sillon tällön, siihen juustoraastetta, tonnikalaa, laatunakkeja, tomaattikuutioita, paprikapaloja.

Älä osta hedelmiä, niissä on tajuttomasti sokereita laihduttajalle. Appelsiinit käytännössä ainoa poikkeus!!!

Porkkanaa, kukkakaalia, parsakaalia, kurkkua ja dippikastikkeita.

Sokerittomat mehukeitot hyviä vaikka kaurapuuron kanssa, tai rahkan kaveriksi.

Raejuusto hyvää ja kevyttä, broilerin rintafileet ja paistijauheliha laihduttajan kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja laihtunut:
Älä osta hedelmiä, niissä on tajuttomasti sokereita laihduttajalle. Appelsiinit käytännössä ainoa poikkeus!!!

Porkkanaa, kukkakaalia, parsakaalia, kurkkua ja dippikastikkeita.

Sokerittomat mehukeitot hyviä vaikka kaurapuuron kanssa, tai rahkan kaveriksi.

Raejuusto hyvää ja kevyttä, broilerin rintafileet ja paistijauheliha laihduttajan kavereita.

Hmmm kyllä mä hedelmiä syön mielinmäärin mielummin kuin suklaata. Tai siis oon ymmärtänyt että hedelmiä voi syödä?

Yhteistyössä