No niin nyt tuli sit kiire hommata pinnasänky... perhanan perhana... ku suututtaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyhkytimurrmurr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyhkytimurrmurr

Vieras
Ostin huutiksesta pinniksen. siinä oli yks "pikkuvika" pohjan reunassa joka kuitenkin myyjän mukaan korjattu..

No nyt vihdoin kasasin sen pinniksen, aiemmin en voinnu, ku ei oo tilaa..

Ni joo... on korjattu... ja varmaan toimiikin se pohja kun pohja on alimmalla tasolla, ja ruuvit reunassa kiinni, mut ylimmälllä tasolla taas pohja repsottaa ja tuntuu et repee kokonaan..

JA kiva olis kuitenkin et pohja olis ylhäällä ku pientä vauvaa laittaa sänkyyn... vaik pohja nyt olisikin vaan 6kk yläasennossa....

En mä siitä hirveesti onneks maksanut, mut ei sitä voi nyt oikeen käyttää, ellei "rakenna uudelleen", jos ees onnistuu..

Katotaan mitä myyjä vastaa...

mistä mä tähän hätään saan uuden pinniksen... LA 3vko päästä, ja rahaa ei oo liikoja...

Keksitkö jotain koroketta sinne pohjalle alkuun? Voi myös olla ettei oma sänky edes kelpaa. Eikä se matala malli loppujen lopuksi mikään elinehto ole, kaikkeen tottuu.

Keski-Uudellamaalla asutaan. Äippäpakkausta en ottanut, eikä olis muuta paikkaa sille laatikolle ku lattia. :(

Juuri valmistun opiskeluista, rahat vähissä. kyllä mä jonkun ratkaisun keksin. täytyy lähtee vaik kirppiksiä kiertelee, ja huutista vahdata...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Keski-Uudellamaalla asutaan. Äippäpakkausta en ottanut, eikä olis muuta paikkaa sille laatikolle ku lattia. :(

Juuri valmistun opiskeluista, rahat vähissä. kyllä mä jonkun ratkaisun keksin. täytyy lähtee vaik kirppiksiä kiertelee, ja huutista vahdata...

Valitat täällä, sulle tarjotaa ilmaiseksi sänkyä, nyt ei kelpaa?

Et välttämättä tarvitse pinnasänkyä. Meidän vauva ei suostunu nukkuu pinniksessä. Kaikki sai nukuttua hyvin, kun vauva tuli viereen nukkuu. Et välttämättä jaksa kuukaudesta toiseen nostella ja laskea vauvaa ylös alas keskellä yötä. Ei ainakaan ollu mun heiniä.

Ja pinnasänkyä ei voi enää käyttää, ku lapsi osaa tulla sieltä pois, eli reilu 1vuotiaana sille ei ole välttämättä enää käyttöä.

Lues tää niin ymmärrät, että voit pärjää vallan mainiosti ilman pinnistä: http://www.hernekeppi.fi/hernekeppi/hk3/perhepeti.shtml

Alkuperäinen kirjoittaja vf:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Valitat täällä, sulle tarjotaa ilmaiseksi sänkyä, nyt ei kelpaa?

Jyväskylästäkö lähden hakemaan? Kelpais mulle, mutta jos on rahat vähissä, ni postituskin on aika kallista silloin.

Yhteistyössä